19.11.2017 - Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Z. »

ekibniatnuom schreef:Zij die klagen vd BV moeten maar gaan brucnhen op zondag.
Als er drank is zn voor sommoge nog een banaan en ne peperkoek is dat toch voldonde? Er worden hier meer calorien gegeten dan verbrand me dunkt.
Zelfs dat was er ni meer bij de tweede bevoorrading beste. Maar wel dikke vlaggen van Win2 hangen. Waarom mag dat niet gezegd worden?

Voor de rest was de tocht trouwens dik in orde zoals elk jaar. Ja, ik ben vaste klant in Rotselaar. En die vaste klant heeft zijn eigen powerbar van Win2 dan maar opgegeten. Mag wel he, als ge in totaal 100km op de teller hebt. Thuis direct caloriën bijgetankt.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door spaghetti_2 »

Z. schreef:
ekibniatnuom schreef:Zij die klagen vd BV moeten maar gaan brucnhen op zondag.
Als er drank is zn voor sommoge nog een banaan en ne peperkoek is dat toch voldonde? Er worden hier meer calorien gegeten dan verbrand me dunkt.
Zelfs dat was er ni meer bij de tweede bevoorrading beste. Maar wel dikke vlaggen van Win2 hangen. Waarom mag dat niet gezegd worden?

Voor de rest was de tocht trouwens dik in orde zoals elk jaar. Ja, ik ben vaste klant in Rotselaar. En die vaste klant heeft zijn eigen powerbar van Win2 dan maar opgegeten. Mag wel he, als ge in totaal 100km op de teller hebt. Thuis direct caloriën bijgetankt.
Amai ja, wat een commentaar op een opmerking van één zin over de bevoorrading. Moet ik dan ook uitgescholden worden voor blinde mol omdat ik de splitsingsbordjes niet goed kon lezen? Met opbouwende en beleefde commentaar help je een organisatie alleen maar vooruit, me dunkt. Het gaat er mij ook niet omdat ik oesters en champagne moet krijgen aan een bevoorrading, wel dat de hoeveelheden duidelijk niet zo goed ingeschat waren. :off:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door phille »

ik wist niet dat het nog gebeurde "mekaar aanvallen op fora" en dat alles was verhuisd naar Facebook en andere (a)sociale media :-)
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Bebop »

Praktische tip: aan de inschrijving regelmatig tellen hoeveel bikers er ingeschreven hebben. Je weet een beetje uit ervaring hoeveel je besteld hebt van voorbije edities. Indien je bv over 1000 of 1250 ingeschrevenen gaat, signaal aan bevoorrading en iemand die dan vertrekt om de winkels die zondagvoormiddag open zijn, (alle) bananen en suikerwafels te plunderen.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Z. »

phille schreef:ik wist niet dat het nog gebeurde "mekaar aanvallen op fora" en dat alles was verhuisd naar Facebook en andere (a)sociale media :-)
Waar wordt er gescholden?
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door phille »

Waar heb ik dat gezegd LOL
Z. schreef:
phille schreef:ik wist niet dat het nog gebeurde "mekaar aanvallen op fora" en dat alles was verhuisd naar Facebook en andere (a)sociale media :-)
Waar wordt er gescholden?
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Z. »

phille schreef:Waar heb ik dat gezegd LOL
Z. schreef:
phille schreef:ik wist niet dat het nog gebeurde "mekaar aanvallen op fora" en dat alles was verhuisd naar Facebook en andere (a)sociale media :-)
Waar wordt er gescholden?
Discussie bij deze naar de vuilbak verwezen. Morgen sharphill?
Plaats reactie