14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door DDT-STAS »

op MTB-You staat dit vermeld...en zou in Putte gebeurd zijn...wel eigenaardig dat de organisatie (fotograaf) hiervan niet op de hoogte is.
De ongelukkige zou ene Peter Roelands zijn (ook zijn gsm nr is vermeld)
deze link ;
http://www.mtb-you.be/toertochten/Sport ... e/tt-11488" onclick="window.open(this.href);return false;
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door fotograaf »

DDT-STAS schreef:op MTB-You staat dit vermeld...en zou in Putte gebeurd zijn...wel eigenaardig dat de organisatie (fotograaf) hiervan niet op de hoogte is.
De ongelukkige zou ene Peter Roelands zijn (ook zijn gsm nr is vermeld)
deze link ;
http://www.mtb-you.be/toertochten/Sport ... e/tt-11488" onclick="window.open(this.href);return false;
Beste,

a. Ik ben niet van de organisatie en heb alleen het topic aangemaakt :wink:
b. Naar aanleiding van bovenvermelde vragen/discussie heb ik het in een 'later stadium'(15 minuten later) zelf geplaatst op MTB-You. Daarom was ik verbaasd, omdat ik alle artikelen daar plaats. :wink: De link 'naarwaar u verwijst' is niet doorgelink in een cach(is verder aan mijn aandacht ontsnapt), en is geplaatst door de getroffen deelneemster(onder naam van waarschijnlijk haar man Peter) als reactie op deze tocht. Het stond niet op FB of in een nieuwsbericht. Echter, nu hebben wij het wel gedeeld op FB en op STRAVA(daar ben ik MTB-You-admin).

Ik ben fotograaf en sceniast/videograaf en tevens administrator bij MTB-You(Hak) en wij hebben een goede vriendschapsrelatie met mountainbike.be(waar mogelijk delen we met elkaar kennis). Dus vandaar mijn verontwaardiging inzake #-o

Een merendeel van de sporters, zo ook enkele mods hier weten dat of weten wie ik ben en wat ik doe.

Vriendelijke groeten,
Guy
Bikevriend
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 14:13
Rijdt met: Specialized Turbo Levo

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Bikevriend »

DDT-STAS schreef:Spijtig heeft EL TORO gelijk gekregen [-(
Ik lees op MTB-You dat er een Scott Scale RC 900 MTB is gestolen ](*,) ](*,)
Geen goedkoop fietske denk ik...slot doorgeknipt.
Ik hoop voor de biker dat hij terecht komt maar ik denk dat de kans klein is.
V.a. nu gaan we één iemand bij de fietsen laten want dat wil niemand tegenkomen natuurlijk.
Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
Gebruikersavatar
Santos80
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 30 jan 2012 23:43
Rijdt met: Specialized Epic comp 29'er

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Santos80 »

Deze tour is een jaarlijkse traditie en het blijft een absolute topper!
Prachtig (droog) parcours met een overvloed aan singletracks, magnifieke omgeving om te MTB'en.
Goede bevoorrading en seingevers waar nodig.
Het was zeer druk, het lekker weertje zal er voor iets hebben tussen gezeten.
Ben zelf bij de snellere fietsers en soms moet je inderdaad geduld hebben wanneer je in een treintje rijdt maar so be it, steek voorbij waar kan. Respect tegenover andere fietsers is elementair.

Misschien dat een bewaakte fietsstalling in de toekomst geen slecht idee is, dan kunnen we rustig nog ene drinken achteraf.

Bedankt en tot vlgnd jaar!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door DDT-STAS »

@ 'fotograaf' : thx voor de verduidelijking
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Stevestrong »

Telkens weer een prachtige tocht hier. Die van Huybergen van vorige week was ook al super.

Van die diefstallen heb ik me tot op heden niet veel aangetrokken omdat ik een slotje meeheb, maar als ze die ook al gaan overknippen ...
In deze regio is het tegenwoordig gewoon iedere week prijs en toch blijft men eraan vasthouden om geen bewaakte fietsenparking te voorzien. Van de andere kant zijn op dezelfde tochten steeds veel seingevers aanwezig. Volgend jaar een paar man minder op de oversteken en in de plaats een bewaakte stalling?
Wat nog beter zou zijn is een camera hangen en dat krapul vastleggen op beeld. :evil:
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Strijkijzer »

Bikevriend schreef:
DDT-STAS schreef:Spijtig heeft EL TORO gelijk gekregen [-(
Ik lees op MTB-You dat er een Scott Scale RC 900 MTB is gestolen ](*,) ](*,)
Geen goedkoop fietske denk ik...slot doorgeknipt.
Ik hoop voor de biker dat hij terecht komt maar ik denk dat de kans klein is.
V.a. nu gaan we één iemand bij de fietsen laten want dat wil niemand tegenkomen natuurlijk.
Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
EN......een bewaakte fietsstalling hoort dan ook een "bewaakte" fietsstalling te zijn, want op de meeste plaatsen mag/moet je uw bike zelf wegzetten.
M.a.w. je kan je versleten, goedkope bike verwisselen met een duur exemplaar.
je hoeft gewoon maar het bandje of kaartje aan een andere fiets te hangen.....aan de uitgang kan je dan 2 identieke nummers laten zien...en klaar is Kees !!!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door jari2057 »

Je kan niet verwachten dat er bij elke organisatie een bewaakte fietsstalling is. Ik heb een degelijk slot bij en dat laat ik aan een hek hangen tot na de toertoch. Maar in Luyksgestel ook meegemaakt fietsen op de fietsdrager en extra slot fietsen weg
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door fotograaf »

DDT-STAS schreef:@ 'fotograaf' : thx voor de verduidelijking
Graag gedaan! :wink:
skalle
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 30 aug 2009 22:18
Rijdt met: Canyon Lux Cf 29 9.9

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door skalle »

Bikevriend schreef:
DDT-STAS schreef:Spijtig heeft EL TORO gelijk gekregen [-(
Ik lees op MTB-You dat er een Scott Scale RC 900 MTB is gestolen ](*,) ](*,)
Geen goedkoop fietske denk ik...slot doorgeknipt.
Ik hoop voor de biker dat hij terecht komt maar ik denk dat de kans klein is.
V.a. nu gaan we één iemand bij de fietsen laten want dat wil niemand tegenkomen natuurlijk.
Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
Indd , laten we met zijn allen geen inschrijving meer betalen , t ja er zullen volgend jaar heel wat toertochten geschrapt worden , jammer dat ik dit hier lees ....erg
Plaats reactie