14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Petter
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 27 jan 2016 20:36
Rijdt met: Trek Farley 5/Canyon Spectral 29 CF7 ASX

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Petter »

Bikevriend schreef:Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
Ik vind het spijtig om te lezen dat er zo gedacht wordt, geen bewaakte stalling dan betaal ik geen inschrijving...

Ik denk dat we dankbaar moeten zijn dat de organisatoren van eender welke toertocht dan ook, de tijd, moeite en effort steken in de toertochten en daarmee ons een leuke zondagmorgen bezorgen en het mooiste uit hun omgeving aan ons laten zien. Het is voor de meeste verenigingen uiteraard ook een mooie bijdrage in de clubkas.

Helaas zijn er lui die het hebben voorzien op onze fietsen, en ze schrikken er zelfs niet voor terug om sloten door te knippen. Zowel voor de gedupeerden, maar ook als organisatie is het nooit leuk om met dergelijke voorvallen geconfronteerd te worden.
Misschien hebben ze in Putte op de korte tijd niks meer kunnen regelen, ook als organisatie ben je afhankelijk van vrijwilligers.
Hopelijk neemt men als organisatie het wel mee in de evaluatie om volgend jaar wel een bewaakte stalling te hebben.
code-242
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: za 04 okt 2014 18:40
Rijdt met: scott scale

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door code-242 »

Zeer mooie tocht gereden. Aanrader. =D>
iemand nog uitslag tombola ? :bounce:
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door Dickie »

Net voor 8'en nog een parking gevonden aan de sporthal, er waren me op dit vroege uur toch al enkele tientallen deelnemers voor.
Na een vlotte inschrijving en met de nodige verlichting op het stuur in het schemerdonker onderweg.

Eerst een aanloop over rechte dreven en net voor de ravi en vooral erna, veel stukken die ook door de tt'n van Ossendrecht en Woensdrecht aangedaan worden. In het latere deel van de tt ook meer single trackjes. En last but not least, bos en nog meer bos.
Opvallend vlot bollende paden, op enkele door paardenhoeven geteisterde wegels na, waarop de regen bijna nooit vat lijkt te krijgen. Het lag perfect, geen zandbakken en véél grip in de bochten.
Plassen waren makkelijk te omzeilen.

Ook nergens last van gesaboteerde bepijling, de controle-ploeg heeft zijn werk goed gedaan.

Het fietske was niet veel vuiler dan in het begin :wink: , de afspuitstand was overbodig.
Ik was ook de eerste 'doucher' blijkbaar, want de vloer van de kleedkamer lag nog maagdelijk proper.
De tochtjes op de Brabantse Wal zijn altijd toppertjes =D> .

Jammer dat er weer een dure fiets gestolen is.
Misschien kan het helpen dat we allemaal wat minder met ons eigen ding bezig zijn, zodat we verdachte dingen opmerken?
De kans dat er op zo'n druk bezocht evenement iemand met een kniptang gespot wordt kan imho niet gering zijn.
Sociale controle en assertief reageren kan gangsters doen afdruipen.
't Is iig een punt waar ik voor mezelf iets aan probeer te doen.
code-242
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: za 04 okt 2014 18:40
Rijdt met: scott scale

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door code-242 »

Filmpje;

" onclick="window.open(this.href);return false;
:-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" (o)
leffe kopman
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 26 jan 2009 19:49
Rijdt met: Canyon Nerve XC

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door leffe kopman »

Petter schreef:
Bikevriend schreef:Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
Ik vind het spijtig om te lezen dat er zo gedacht wordt, geen bewaakte stalling dan betaal ik geen inschrijving...

Ik denk dat we dankbaar moeten zijn dat de organisatoren van eender welke toertocht dan ook, de tijd, moeite en effort steken in de toertochten en daarmee ons een leuke zondagmorgen bezorgen en het mooiste uit hun omgeving aan ons laten zien. Het is voor de meeste verenigingen uiteraard ook een mooie bijdrage in de clubkas.

Helaas zijn er lui die het hebben voorzien op onze fietsen, en ze schrikken er zelfs niet voor terug om sloten door te knippen. Zowel voor de gedupeerden, maar ook als organisatie is het nooit leuk om met dergelijke voorvallen geconfronteerd te worden.
Misschien hebben ze in Putte op de korte tijd niks meer kunnen regelen, ook als organisatie ben je afhankelijk van vrijwilligers.
Hopelijk neemt men als organisatie het wel mee in de evaluatie om volgend jaar wel een bewaakte stalling te hebben.
Allemaal wel gemakkelijk een bewaakte fietsstalling te eisen.
Maar je moet er het volk voor hebben en, nog veel belangrijker, schade of diefstal van de fiets in de bewaakte stalling is de verantwoordelijkheid van de organisator!!! Wie riskeert dit???
Of is er iemand die een waterdicht systeem heeft? Hou er wel rekening mee dat je op 2 uur tijd 2000 fietsen moet aanpakken, stallen en teruggeven. Begin er maar aan.
leffe kopman
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 26 jan 2009 19:49
Rijdt met: Canyon Nerve XC

Re: 14.01.2018 - Putte - Adri Van der Poel & Jan Janssen ATB

Bericht door leffe kopman »

leffe kopman schreef:
Petter schreef:
Bikevriend schreef:Ik vind het spijtig dat de organisatoren van deze tocht, die op zich één van de betere tochten organiseren, niet de moeite willen doen om een bewaakte fietsstalling in te richten.
Als ik op een TT kom waar er geen bewaakte stalling is, is het voor mij simpel : dan betaal ik geen inschrijving ...
Ik vind het spijtig om te lezen dat er zo gedacht wordt, geen bewaakte stalling dan betaal ik geen inschrijving...

Ik denk dat we dankbaar moeten zijn dat de organisatoren van eender welke toertocht dan ook, de tijd, moeite en effort steken in de toertochten en daarmee ons een leuke zondagmorgen bezorgen en het mooiste uit hun omgeving aan ons laten zien. Het is voor de meeste verenigingen uiteraard ook een mooie bijdrage in de clubkas.

Helaas zijn er lui die het hebben voorzien op onze fietsen, en ze schrikken er zelfs niet voor terug om sloten door te knippen. Zowel voor de gedupeerden, maar ook als organisatie is het nooit leuk om met dergelijke voorvallen geconfronteerd te worden.
Misschien hebben ze in Putte op de korte tijd niks meer kunnen regelen, ook als organisatie ben je afhankelijk van vrijwilligers.
Hopelijk neemt men als organisatie het wel mee in de evaluatie om volgend jaar wel een bewaakte stalling te hebben.
Allemaal wel gemakkelijk een bewaakte fietsstalling te eisen.
Maar je moet er het volk voor hebben en, nog veel belangrijker, schade of diefstal van de fiets in de bewaakte stalling is de verantwoordelijkheid van de organisator!!! Wie riskeert dit???
Of is er iemand die een waterdicht systeem heeft? Hou er wel rekening mee dat je op 2 uur tijd 2000 fietsen moet aanpakken, stallen en teruggeven. Begin er maar aan.
Nog vergeten,
Als da crapuul er dan toch niet in slaagt om fietsen te pikken zijn ze met de beste fietsdragers weg.
Fietsdragers die je zogezegd niet kan stelen??!!??
Plaats reactie