03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit & TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door robert40 »

Gevonden in de sporthal: Plastic zakje met fietskleding en douchegel. Gisteren na de avondrit één handschoen van het merk Vermarc.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door Mister No Chaïn »

Eveneens de avondrit afgewerkt, die bosjes met de witte klaklijnen waren top =D>. Zo'n parcours in het donker geeft toch een heel andere dimensie dan bij klaarlichte dag. Aan de bevoorrading was het gezellig en de bepijling was uitstekend.
Een geluk dat het deze avond niet was ... dan moet ik eerlijk bekennen dat ik was thuis gebleven :P
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door frits motaar »

ik heb 3 fotografen bezig gezien,waar zijn die foto's te bezichtigen?
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door kenny.m »

Beste,

De foto's worden in de loop van de week online geplaatst op onze website http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes
Kenny
Monti
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 09 aug 2015 22:44

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door Monti »

Een heel dikke pluim voor de ganse organisatie !
Niet alleen aan de parcoursbouwers maar aan de vele helpende handen van alle vrijwilligers !

Zaterdag de 50km afgewerkt. Ik was net op tijd terug toen het (een beetje) begon te regenen. Ik heb genoten van gans het parcours; redelijk wat hoogtemeters, voldoende variatie, uitgestrekt parcours over vele gemeenten.

Onderweg in de buurt van Bekkevoort/Assent, zag ik dat een deelnemer verzorgd werd door een opgeroepen ambulance. Hopelijk stelt deze man/vrouw het wel.

Persoonlijk vond ik de laatste afdaling in de buurt van de Solleweg in Houwaart wel het meest spectaculaire: steil, technisch en vettige modder :-) . Dit was voor mij een ontdekking want normaal gezien neem ik er de afdaling op het stuk weg ernaast. Fijne ontdekking !

Ik kijk alvast uit naar de volgende uitgave, alsook naar de foto's op jullie website.

Dikke proficiat aan iedereen!
cvdbmtb
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 19:15

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door cvdbmtb »

Super rit.

Vrijdag nachtrit gereden, 40 km. Heel goed afgepijld, duidelijke pijlen ook, prima reflectie, witte markeringen in bosje waren top. Enkel rond km 14 wat getwijfeld, op gevoel rechtdoor en dat bleek de juiste keuze.

Zaterdag dan maar de 50 ook gedaan :-D Ook heel leuk, en geeft toch compleet andere indruk van parkoer. Zelfde nota aan km 14, maar dan zonder twijfel natuurlijk.

Beide keren : super vriendelijke mensen overal (inschrijving, bevoorrading). Prima georganiseerd. Voor mij ---als streekrijder--- toch ook nog ongebruikelijke parkoer combinatie bv in Houwaart.

Hopelijk volgend jaar terug nachtrit, met droog weer. Voor de rest : =D> =D> =D>
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door robert40 »

De foto's staan online http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door Geoffe »

robert40 schreef:De foto's staan online http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Weer een brede glimlach, net als tijdens de nachtrit, bij het zien van de foto 'ze maken ons kapot meneer' ;-)
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 03&04.11.2017 - Tielt-Winge - Hagelandse Herfstavondrit

Bericht door Simontheys »

Prachtige tocht, jammer van de regen op het einde maar kan geen kwaad
Plaats reactie