15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Bericht door sam2300 »

Iemand meer info? Twijfel tussen deze en de weerproof TT van de Wouwse Plantage...
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 15/10/2017 Mont-St-Guibert

Bericht door Free_ltd »

Als er nog iemand van onze groep mee gaat zondag, dan bestaat de kans dat ik deze rij. Maar zal dan eerdte keer zijn voor ons daar.

15 tot 65km en hetgeen er nog tussen.
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 15/10/2017 Mont-St-Guibert

Bericht door slijkridder »

Twijfel ook,ofwel deze ofwel Ganshoren
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Re: 15/10/2017 Mont-St-Guibert

Bericht door Flippen »

Als ik de ervaringen met de ondergrond van vorige week in Ottignies lees, en geen update van locals krijg, gaat mijn voorkeur toch eerder naar Wouw...
Het is voor ons qua reistijd quasi gelijk.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 15/10/2017 Mont-St-Guibert

Bericht door Fritsie »

Flippen schreef:Als ik de ervaringen met de ondergrond van vorige week in Ottignies lees, en geen update van locals krijg, gaat mijn voorkeur toch eerder naar Wouw...
Het is voor ons qua reistijd quasi gelijk.
Vreemd, want hier in Zuid-West-Vlaanderen ligt alles er prima bij. Woensdag een ritje gemaakt en zelfs stukken die door zuigende leemgrond rap onberijdbaar zijn, lagen er prima bij. Tegen zondag kan dit geen probleem meer zijn. Enkele jaren terug gereden. Een genietbare tocht met mooie tracks (wel iets minder dan Tangissart). Ook een toffe organisatie (vroeger ontbijt bij vertrek).
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Re: 15/10/2017 Mont-St-Guibert

Bericht door Flippen »

Fritsie,
Inderdaad, ik zou nu toch niet echt een modderpartij verwachten. Kijk, aan een plas en een streep modder in het bos ontkom je niet, dat geeft niet. Maar persoonlijk( ben terug in opbouw na 3 jaar inactiviteit) zit ik nu niet te wachten op een schuifpartij waarbij ik 5 kilo modder rijker zal zijn aan het eind van tocht. Dan kies in liever voor den sparrenbos in NL/Kempen. Maar ik weet dat dit best ook wel een mooie tocht kan zijn. Temeer omdat we verder in de winter nog geregeld in de Kempen zullen vertoeven.


Elke nuttige update is welkom.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Bericht door phille »

heb je met dit weer nog een update nodig ?
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Wonend in Breda, rijd ik Wouwse-Plantage en Ganshorern voorbij om in Mont st-Guibert te gaan fietsen, eerlijkheidshalve moet ik erbij vermelden dat ik nog liever naar Rhisnes was gegaan, maar het aantal hm aldaar in combinatie met mijn gebrek eraan in de laatste maanden is niet helemaal in verhouding vandaar mijn keuze voor het wat hm betreft iets vriendelijker Mont st Guibert.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Bericht door koppigaard »

Terug thuis uit Mt-St-G als een meer dan tevreden biker. Mooie tocht met flink wat variatie. Hier ben ik al jaren niet meer geweest maar de editie van vandaag nodigt uit om terug te komen. Hoewel het oranje-bruin van de afpijling hier en daar moeiteloos opgenomen werd door de herfstgekleurde lage begroeiing konden we het fout rijden nog best binnen de perken houden.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 15.10.2017 - Mont-St-Guibert

Bericht door Free_ltd »

Vandaag de MTB laten staan, daar ki was meegevraagd om met de racefiets mee te gaan rijden in de Oostkantons.

Maar volgens jaar ga ik deze proberen mee te pikken.
Plaats reactie