12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leynaertj
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 okt 2017 17:40

12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door leynaertj »

Op Zondag 12 November 2017 organiseren wij met WTC De Platse opnieuw onze mooie Offroad Classic.
We zorgen zoals ieder jaar voor een mooi, pittig en goed berijdbaar parcours (aangepast volgens de weersomstandigheden) met ca 370 hoogtemeters, 50% offroad, karrieren, bospaden, tegelpaadjes ed in de mooie zuidrand van Kortrijk.
We zorgen ook voor voldoende douches, een uitstekende afspuitinstallatie, schitterende sfeer bij start en aankomst, pechverhelping èn 2 goeie bevoorradingen.
Inschrijvingen : 3 euro voor aangeslotenen VWB, 5 euro voor niet-aangeslotenen en < 16j: Gratis.
Bezoek onze website http://www.wtcdeplatse.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor sfeerbeelden van vorige edities!!

Tot dan!!
leynaertj
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 okt 2017 17:40

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door leynaertj »

Hallo Iedereen ,

Onze toertocht komt nu wel heel dichtbij.
We hebben het parcours gisteren nog eens verkend en alles ligt er prima bij. De paar lichte buitjes die verwacht worden in de volgende dagen kunnen het plezier enkel nog vergroten. :bounce: :bounce:
We krijgen dus geen onoverkomelijke modderbaden, maar een supercombinatie van stille wegen, gravelpaden, boerekarrieren en bospaden! :lol: (o)

Op onze website kunnen jullie vanaf vandaag ook het parcours terugvinden en een gpx-bestand voor de gps-rijders onder jullie.

Tot zondag!!!

Jan

WTC De Platse Rollegem
http://www.wtcdeplatse.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Tubeken
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 jul 2007 17:59

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door Tubeken »

leynaertj schreef:Hallo Iedereen ,

Onze toertocht komt nu wel heel dichtbij.
We hebben het parcours gisteren nog eens verkend en alles ligt er prima bij. De paar lichte buitjes die verwacht worden in de volgende dagen kunnen het plezier enkel nog vergroten. :bounce: :bounce:
We krijgen dus geen onoverkomelijke modderbaden, maar een supercombinatie van stille wegen, gravelpaden, boerekarrieren en bospaden! :lol: (o)

Op onze website kunnen jullie vanaf vandaag ook het parcours terugvinden en een gpx-bestand voor de gps-rijders onder jullie.

Tot zondag!!!

Jan

WTC De Platse Rollegem
http://www.wtcdeplatse.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind niet direct het parcour terug op jullie website.
Ik heb gele pijlen zien hangen in Bellegem, is dit van jullie parcour? Ik zou inpikken vr mijn deur in de Processiestraat, is dit het parcour van de 50km en na hoeveel km is dit dan?


Groeten,
Ruben
leynaertj
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 okt 2017 17:40

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door leynaertj »

Dag Ruben,
De Processiestraat ligt idd op de 50km. Indien je toch zou opteren voor de 35 kun je inpikken langs de Kapelweg.
(En ik vraag om onze website asap aan te passen - merci om me te verwittigen [-o< )
Jan
Krierimartin
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: di 26 jul 2016 20:25

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door Krierimartin »

Regen of geen regen Krierecrossers weer aanwezig :bounce:
Tackie
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: di 30 dec 2008 21:54
Rijdt met: Trek XCaliber 8

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door Tackie »

Ik heb mij door omstandigheden moeten beperken tot de 35 km, maar heb er zeer van genoten. Heel mooi parcours, goed berijdbaar, veel afwisseling. Enkel het draaien en keren in het Kennedybos is niet aan mij besteed, maar dat is persoonlijk. Voor de rest prima organisatie, goed uitgepijld en met de molen in Marke een toffe locatie voor een bevoorrading. Top !
Gebruikersavatar
pomer
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:40
Rijdt met: O2Feel Karma mtb 2019
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door pomer »

ni vele weer te vinden van de mtb
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1988
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door filiep72 »

Ik vind dat de organisatie een topic moet openen. Als ze dat al niet meer kunnen....
Makaveli
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 nov 2019 17:42

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door Makaveli »

Topic van 2019 werd niet geopend?
Dan maar in dat van 2017.

Was een mooie tocht met toch wel leuke en uitdagende stukken.

De 35KM gereden, 3 maal misreden door slechte bepijling.
Bevoorrading achter 27km??? Dit heb ik nog niet veel geweten?
Ook geen boterham na de toertocht, wat ik toch jammer vind.
stampertjes
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 29 apr 2009 22:25
Rijdt met: stumpjumper

Re: 12.11.2017 - Rollegem - WTC De Platse Offroad Classic

Bericht door stampertjes »

Zondag deze tocht gereden. Haalde niet alles uit de streek maar verveelde nooit. Was zeer goed berijdbaar parcours. Ondanks de tocht met een hooggemiddeld afgewerkt te hebben eenmaal misreden kort naar de 1ste bv. Hier en daar een pijtje meer kon zeker geen kwaad. Mvg
Plaats reactie