05.11.2017 - Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door dirty »

Omdat jullie flyer niet correct is en jullie 4 euro ipv 3 euro vragen voor een vwb lid , daarbij deze info :


Tarieven mtb : vwb-wvb-nftu-vbr leden tot 60km zijn 3 euro
niet leden tot 60 km 5 euro
Kids leden tot 16 jaar gratis
niet leden kids 2 euro
Vanaf 60 km tarief vrij
Gelieve deze te respecteren zoals afgesproken op de jaarlijkse kalendervergadering mtb , deze tarieven zijn vastgelegd door alle vwb clubs .
VWB leden of clubs kunnen hiervan melding maken via de vwb website indien prijzen niet gerespecteerd worden .
Gebruikersavatar
pertotal
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: di 07 aug 2007 20:26
Rijdt met: ne grijze Carrara 27,5 inch
Contacteer:

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door pertotal »

De eerste editie in 2006 heb ik nog meegemaakt, 11 jaar later terug beginnen mtb'ken in de winterperiode... En he zal nog steeds met dezelfde fiets zijn van toen
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door Schoupabiker »

Aha, dat van die prijzen wist ik niet, maar er zijn wel meer organisaties die hier over de schreef gaan.

Ik kom nog eens een 60 km afleggen ... En mijn fietske is ook van 2006 :-"

:-D
yamascotty
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 26 sep 2017 19:05

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door yamascotty »

Ik vond vorig jaar een mooie tocht dus dit jaar weer paraat maar nu op de mtb vorig jaar met de cyclocrosser
Gebruikersavatar
pertotal
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: di 07 aug 2007 20:26
Rijdt met: ne grijze Carrara 27,5 inch
Contacteer:

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door pertotal »

Ik moet forfait geven morgen :(
Vandaag op de TT van Tielt Winge brokken gemaakt.
Het zal een rit op de baan worden met de wielerclub.
Hopelijk volgende week in Humbeek terug van de partij
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door zaskar72 »

Ik kom met de MTB tot daar gefietst eerst dus zeker tot 10u30 uw inschrijvingen openhouden en aub ook de bev openhouden want verleden week in den TT van Rijmenam was den eerste bev al toe en das niet fijn !
Je moet uw bev uitrekenen hé . Starten om 10u45 en dan rekenen aan een gemidd van 15km/h zo weet je hoe laat je de bev mag sluiten.

Hopelijk ook seingevers op de drukke punten zoals op den TT van St.-Amands verleden week das top !!

Is eer mogelijkheid om een rugzak in bewaring te geven aub ? Zou daar mijn vest in willen steken zodat ik na de TT nog warm naar huis kan bollen...
Croc14
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 07:59
Rijdt met: Focus Jam²(e-mtb) + Scott Strike 910 (e-mtb)

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door Croc14 »

Dirty,

Ik ben geen lid van de organisatie, maar ik woon wel in de gemeente. Vooraleer zo van uw oren te maken ivm met regels en inschrijvingsgeld, moet je maar eens naar het begin van deze topic gaan. De organiserende fietsclub draagt integraal alle opbrengsten af naar 11.11.11. Deze club (inderdaad aangesloten bij de VWB) tekent het bijzonder mooie parcours uit, en vele leden helpen mee met de eigenlijke organisatoren waar de fietsclub dus geen deel van uitmaakt. Ze doen dit uitsluitend om de actie te ondersteunen, om via hun aansluitingsnummer VWB (hulporganisaties hebben deze niet) de paperassen in orde te krijgen en zo ook meer deelnemers aan te trekken.
Als die extra euro je teveel is, blijf dan weg, er zijn genoeg andere TT's.
Indien je toch (en dat begrijp ik ten zeerste) wil meerijden in deze puik georganiseerde TT en die euro je echt teveel is, ik wil hem graag voor je betalen.
Het is toch jammer dat lieden die wel een fors bedrag voor een fiets, uitrusting etc overhebben , organisaties die ten volle voor het goede doel gaan zo onderuit halen, waarschijnlijk onbewust, maar denk toch twee keer na of lees de Topic van in het begin.
Meer zeg ik er niet over, het is tijd om mijn broekske aan te trekken en naar de start te rijden.
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door Strijkijzer »

Croc14 schreef:Dirty,

Ik ben geen lid van de organisatie, maar ik woon wel in de gemeente. Vooraleer zo van uw oren te maken ivm met regels en inschrijvingsgeld, moet je maar eens naar het begin van deze topic gaan. De organiserende fietsclub draagt integraal alle opbrengsten af naar 11.11.11. Deze club (inderdaad aangesloten bij de VWB) tekent het bijzonder mooie parcours uit, en vele leden helpen mee met de eigenlijke organisatoren waar de fietsclub dus geen deel van uitmaakt. Ze doen dit uitsluitend om de actie te ondersteunen, om via hun aansluitingsnummer VWB (hulporganisaties hebben deze niet) de paperassen in orde te krijgen en zo ook meer deelnemers aan te trekken.
Als die extra euro je teveel is, blijf dan weg, er zijn genoeg andere TT's.
Indien je toch (en dat begrijp ik ten zeerste) wil meerijden in deze puik georganiseerde TT en die euro je echt teveel is, ik wil hem graag voor je betalen.
Het is toch jammer dat lieden die wel een fors bedrag voor een fiets, uitrusting etc overhebben , organisaties die ten volle voor het goede doel gaan zo onderuit halen, waarschijnlijk onbewust, maar denk toch twee keer na of lees de Topic van in het begin.
Meer zeg ik er niet over, het is tijd om mijn broekske aan te trekken en naar de start te rijden.
Ik ken Dirty niet persoonlijk, maar weet wel dat hij met zijn club zelf iets doet voor het goede doel.....
En het komt bij de meesten zeker niet aan op een euro meer of minder....
MAAR als je aangesloten bent bij de VWB moet je je aan de regels houden en anders verbreek je uw lidmaatschap.
Als de VWB dit toelaat dan zit je met een "groot" probleem naar andere clubs toe....

Er zijn trouwens nog andere manieren om iets extra iets verdienen (hamburgens, tombola,......)
Eventueel een speciaal nummerbordje waarvoor je een waarborg vraagt en als het voor het goede doel is, dan gaat de grote meerderheid zijn geld niet terugvragen.

En nog veel mtb-genot !!!!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Croc14 schreef:Dirty,

Ik ben geen lid van de organisatie, maar ik woon wel in de gemeente. Vooraleer zo van uw oren te maken ivm met regels en inschrijvingsgeld, moet je maar eens naar het begin van deze topic gaan. De organiserende fietsclub draagt integraal alle opbrengsten af naar 11.11.11. Deze club (inderdaad aangesloten bij de VWB) tekent het bijzonder mooie parcours uit, en vele leden helpen mee met de eigenlijke organisatoren waar de fietsclub dus geen deel van uitmaakt. Ze doen dit uitsluitend om de actie te ondersteunen, om via hun aansluitingsnummer VWB (hulporganisaties hebben deze niet) de paperassen in orde te krijgen en zo ook meer deelnemers aan te trekken.
Als die extra euro je teveel is, blijf dan weg, er zijn genoeg andere TT's.
Indien je toch (en dat begrijp ik ten zeerste) wil meerijden in deze puik georganiseerde TT en die euro je echt teveel is, ik wil hem graag voor je betalen.
Het is toch jammer dat lieden die wel een fors bedrag voor een fiets, uitrusting etc overhebben , organisaties die ten volle voor het goede doel gaan zo onderuit halen, waarschijnlijk onbewust, maar denk toch twee keer na of lees de Topic van in het begin.
Meer zeg ik er niet over, het is tijd om mijn broekske aan te trekken en naar de start te rijden.
Beste Croc14,

In 'Olland hebben wij hier 2 spreekwoorden die op uw commentaar van toepassing zijn:

1) de pot verwijt de ketel dat tie zwart ziet....

2) de beste stuurlui staan aan wal....

En wel hierom dat; U verwijst Dirty naar begin topic, als u nu eens kijkt naar het aantal posts van u en u vergelijkt die met die van Dirty, dan mag u tot de conclusie komen dat Dirty meer dan u weet waar hij het over heeft en ten tweede komt hij op voor de belangen van zijn eigen organisatie/club : de Mud Devils, vorige week onlangs in Sint-Amands, en de belangen van de andere aangesloten organisaties van de VWB en tenslotte voor de belangen van de VWB zelf, hij sprak hier duidelijk niet over zijn en in eigen belang en dat had u kunnen weten als u iets verder had gekeken dan uw neus lang is.

Dat gezegd hebbende vind ik zelf dat een organisatie er best een euro bovenop mag vragen als je dat van te voren duidelijk aangeeft.
Zo van; de normale prijs naar de regels van de VWB hoort te zijn zoveel euro en zoveel etc etc, maar vanwege het goede doel waar wij deze tocht voor organiseren vragen wij de deelnemers een extra euro, want zowel Dirty van de muddevils uit Sint-Amands, als de organisatie in Kampenhout zijn gedegen organisaties die weten hoe zij een toertocht moeten organiseren, de klappen van de zweep kennen en deze toertocht van hun organisatie organiseren voor de deelnemers en het door hun eigen gekozen goede doel, dus voor beide geld dat zij dit als club geheel belangeloos doen en dit nogmaals doen uit naam en in dienst van onze mooie sport.
Croc14
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 07:59
Rijdt met: Focus Jam²(e-mtb) + Scott Strike 910 (e-mtb)

Re: 05.11.2017 - Kampenhout

Bericht door Croc14 »

:-D El Toro,

Mijn vrouw is een "Ollandse". Dat u reageert over èèn euro meer begrijp ik dus ten volle.

Over, hoe, waarom, waar en wat en het grote gelijk discussieer ik niet, dit is een forum en daardoor zijn er verschillende meningen over allerlei onderwerpen, zo ook over één euro meer en minder. Op de bewuste flyer staat rechts bovenaan de website van de inrichtende organisatie (http://www.11Kampenhout.be" onclick="window.open(this.href);return false;). Er is dus geen sprake van aansluiting bij de VWB. De helpende club WTC Relst is geen organisator, maar helpt belangeloos oa het uittekenen van het parcours. De organisatoren geven één euro korting voor VWB-leden. De flyer is 100% correct opgesteld.
Vermits ik net als zovele anderen elke week minstens één TT rij betaal ik wat de inschrijvingskost ook mag zijn waar ik graag wil rijden (ook diegene die de Mud devils inrichten) zonder gezeur, anders ga ik niet.
Plaats reactie