28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Thompe
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 06 mar 2005 14:06
Rijdt met: Trek Top Fuel - Ridley Orca - Kona Nunu

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door Thompe »

Iemand een ideetje waar de foto's teruggevonden kunnen worden?
5peedy
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 18:55
Rijdt met: scott scale

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door 5peedy »

Niemand anders het water ingedoken bij de hoge golfbreker? Vol enthousiasme naar boven gekletst. En zat al terug in de afdaling toen ik het water zag staan. Geen mogelijkheid meer op dat moment om te stoppen want dan lig je er volledig in dus doorgereden, wielen volledig onder water. Gelukkig geen koud weer want nat tot aan mijn middel.


Verder zoals gewoonlijk een topritje.
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 13 okt 2016 12:20
Rijdt met: Specialized Epic Marathon

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door waarnaartoe »

Dit was mss wel de mooiste rit die ik ooit reed.
Bedankt aan alle medewerkers!

Vraagje: na een rit op het strand en met zeewater, hoe onderhouden jullie de fiets?
Goed spoelen met water en wassen daarna droog blazen met compressor maar doen jullie nog iets extra voor onderhoud tegen het zout en het zand?
BikerDavid
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 30 sep 2017 09:47

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door BikerDavid »

5peedy schreef:Niemand anders het water ingedoken bij de hoge golfbreker? Vol enthousiasme naar boven gekletst. En zat al terug in de afdaling toen ik het water zag staan. Geen mogelijkheid meer op dat moment om te stoppen want dan lig je er volledig in dus doorgereden, wielen volledig onder water. Gelukkig geen koud weer want nat tot aan mijn middel.


Verder zoals gewoonlijk een topritje.
Grappig, ik weet precies waarover je het hebt.
Ik kwam ook te snel af, hard remmen op de golfbreker onmogelijk.
En dat water was veel dieper dan verwacht.
mor or less
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 26 jan 2014 17:54

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door mor or less »

Voor de eerste keer deelgenomen aan deze tocht , na ongeveer 3km liep het al mis , bleek het nadien ,,,,,,,,aan de watertoren van de haan , richting centrum genomen langs de tramsporen ipv het bos in te duiken richting Wenduine , na 15 min stond ik al terug aan de afpuitstand :roll: (nadien bleek dat ik niet de enige was )
Twas wel even wennen aan de korte bochten en de pittige hellingskes in de bosjes ,buiten mijn verwachtingen dat er zoveel technische passages in de duin en bospaden verstopt lagen . Dan nog de stroken met het losse zand ........ meer dan eens te voet gesteld .Al bij al content met de belevenis en de verkenning van de route .
Met de passage langs het strand en de golfbrekers had ik het you tube filmpje (bredene van vorig jaar) nog in het geheugen ,daarmee wijselijk de lage kant opgezocht

http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.2836568#" onclick="window.open(this.href);return false;

NB de fotos . die komen weldra op MTB you bij fotoalbum te staan

volgend jaar terug van de partij , proficiat aan de organisatie voor jullie werk !
Mazie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 09 feb 2009 20:15
Rijdt met: Orbea Alma M25

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door Mazie »

Zonder meer TOP organisatie en TOP rit =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door leffingenoartje »

mooie kust rit met alles erop en eraan =D> =D>
volgende week kust rit aan de andere kant toertocht in Middelkerke..

info : http://www.choufkes.be" onclick="window.open(this.href);return false; :roll: :roll:
Vandamke
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 18:36
Rijdt met: Thompson Team Pro

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door Vandamke »

idd topritje
Gestart om 11h45 om de files op de verwachte vele singlepads te vermijden. De parcourmaker zal wel een echte mountainbiker zijn want heeft vele hellingen erbij gestoken. Nooit gedacht dat je er zo iets moois kon van maken van de bosjes. enig minpunt....Op het strand gevlamd richting knokke en moeten zoeken naar 1 of andere pijl. weggenomen???
Enfin, volgend jaar komen we zekers terug. Nu nog de link zoeken van de fotograaf.
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door winnitou »

Zoals verwacht : TOPRITJE =D> =D> =D>
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 28.10.2017 - De Haan - Sylvester@Halloween VTT

Bericht door Fritsie »

5peedy schreef:Niemand anders het water ingedoken bij de hoge golfbreker? Vol enthousiasme naar boven gekletst. En zat al terug in de afdaling toen ik het water zag staan. Geen mogelijkheid meer op dat moment om te stoppen want dan lig je er volledig in dus doorgereden, wielen volledig onder water. Gelukkig geen koud weer want nat tot aan mijn middel.


Verder zoals gewoonlijk een topritje.
Onze vriend Luckyluc heeft eveneens de waterafdaling genomen. Ook wielen onder water, doorgereden en recht gebleven (hij is dan ook de meest technische mountainbiker van ons groepje). Een mooie rit aan de zee en vooral in het eerste deel prachtige singletracks. Jammer genoeg zijn er enkele mooie stukken verdwenen in Wenduine, waarschijnlijk wegens geen toelating meer. De organisatie was top! Hartelijk dank en tot een volgende. =D> =D> =D>
Plaats reactie