16&17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. Leys

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door spiermassa »

allen daargeen dus.......vanmorgen deze gereden en ja voor deze streek ist super.Veel respect voor clubs die nog zo werk steken in een parcour.Het ligt nog altijd redelijk proper ,nie te veel modder.Mijn favoriet is toch lus 2 beselare.Da specialleke daar amaai.privee boske achter de poppies.Ja da was wereldbekerniveau.......vraag mij wel nog af in da bos langs de ieperse baan waar die hond was :-" :-" .Toch nog kleine tip hier en daar een pijlke meer voor de rest super organnisatie...................en ja kvergeet ier nog te boffen met stellingparcour ,wel niet voor de eerste de beste ,kheb serieuse valpartijen gezien..
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door plummecrosser »

De twee plummestampers ook super genoten van deze leuke tocht, dat parkoer achter de poppies fabriek was geweldig, eerste keer verkennen , de tweede keer samen met mijn medebiker van 13 jaar zonder fout kunnen afleggen, spijtig van de val van mtb er Eddy, dan misreden en op lus drie verzeild geraakt en op het einde het stelling parkoer, mooie uitdaging, heel veel werk in gestoken, bedankt daarvoor, daar was de val van Willy, 78 jaar , leuk om samen te rijden, hopelijk niet te erg gekwetst,bij aankomst nog iets gedronken en een leuke babbel met spiermassa, misschien tot morgen
johnny66
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 07 nov 2015 23:37
Rijdt met: granville EVO SYNERGY 29inch, scott genius rc30 26 inch, scott scale rc40 26i,martelly

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door johnny66 »

spiermassa schreef:allen daargeen dus.......vanmorgen deze gereden en ja voor deze streek ist super.Veel respect voor clubs die nog zo werk steken in een parcour.Het ligt nog altijd redelijk proper ,nie te veel modder.Mijn favoriet is toch lus 2 beselare.Da specialleke daar amaai.privee boske achter de poppies.Ja da was wereldbekerniveau.......vraag mij wel nog af in da bos langs de ieperse baan waar die hond was :-" :-" .Toch nog kleine tip hier en daar een pijlke meer voor de rest super organnisatie...................en ja kvergeet ier nog te boffen met stellingparcour ,wel niet voor de eerste de beste ,kheb serieuse valpartijen gezien..
ik vond de stelling erover,veel te gevaarlijk voor veel rijders,das vragen om ongevallen
johnny66
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 07 nov 2015 23:37
Rijdt met: granville EVO SYNERGY 29inch, scott genius rc30 26 inch, scott scale rc40 26i,martelly

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door johnny66 »

ik vond de stelling erover,veel te gevaarlijk voor veel rijders,das vragen om ongevallen
voor de rest,lus twee was idd de mooiste,lus drie dan weer bar slecht,allemaal boereslagen,bij lus 1 waren de pijlkes soms verwarend,modder?? niks die het vermelden waard was....het streekbierke bij de technische zone smaakte naar meer :drunk:
Mazie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 09 feb 2009 20:15
Rijdt met: Orbea Alma M25

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door Mazie »

Toporganisatie!!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D>
pedaalstoemper
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 11:32
Rijdt met: Haibike Greed

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door pedaalstoemper »

Super organisatie.perfecte bevoorrading. 1 verbeterpunt, afstand is niet 60 maar 69.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1986
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door filiep72 »

johnny66 schreef:ik vond de stelling erover,veel te gevaarlijk voor veel rijders,das vragen om ongevallen

Veel te gevaarlijk ? Niemand is verplicht de stellingen op te rijden e Johnny. Ik hoorde niets anders da lovende woorden voor de stellingbouwer. Het is duidelijk te doen, zonder risico vind ik. Aldoende leert men natuurlijk ;-)
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1986
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door filiep72 »

Het was een hartverscheurende keuze,om deze week de juiste tocht eruit te kiezen. Neufmaison. ---> afgelast zowaar. Lap, daar ging onze 1e keuze. Douvrin natuurlijk. Zonder Wingles ---> voila, onze 2e keuze naar de filistijnen. Geluveld trad op de voorgrond . Geluveld? Inderdaad. Op een boogskeut van mijn deure. Iets met stellingen en zo. Efkes de berichten van de zaterdagpiloten afwachten. Ondertussen groen licht voor Douvrin. Wingles kwam in het begin dus alles ok. 17 keer veranderd vangedacht. Laatste beslissing: Douvrin. Ik kan toch moeilijk een terriltocht van dit kaliber laten liggen. Alleen,.....mijn reveille deed al de hele week overuren en weigerde om voor 6.45 in dienst te treden. Overmacht dus en goodbay Wingles. No stress, de kaart van Geluveld werd getrokken. Gestart met Lieven, Seppe, Tom en Jurgen. Volgens het boekske, beginnen met lus 1. 24 km. Skoon toerke door de nonnnenbossen en omstreken. Lus 2 dan . 21 km.Het hoogtepunt lag duidelijk bij het bosje achter de Poppies. "Wereldbekerniveau", noemde één van de meest ervaren piloten daar aanwezig,deze skoon in elkaar gestoken passage. Ikzelve ,met mijn provinciale lidkaart van de plaatselijke duivenfederatie, schoot duidelijk te kort op wereldbekerniveau. Sjiek gedaan wel, in da bosje. Bij lus 3 -21 km-was de meeste moeite duidelijk gestoken in de steigerpassage. Tmoe nu wel lukken dat ik onlangs 2 dagen stellingbouw gekregen heb. Ik was dus een beetje expert in de materie. Sjiek zulle. Alles op en af gereden. Tschijnt dat er zaterdag zelfs iemand de trapjes niet heeft afgereden. Gelukkig reed er een meisje van 10 jaar mij voor en reed ze spontaan de trappen af. Anders durvde ik ook niet :-). Goed gedaan ,mensen van de geluveldse fietsclub,bedankt. Ulder werk wordt geapprecieerd .
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door spiermassa »

johnny66 schreef:
spiermassa schreef:allen daargeen dus.......vanmorgen deze gereden en ja voor deze streek ist super.Veel respect voor clubs die nog zo werk steken in een parcour.Het ligt nog altijd redelijk proper ,nie te veel modder.Mijn favoriet is toch lus 2 beselare.Da specialleke daar amaai.privee boske achter de poppies.Ja da was wereldbekerniveau.......vraag mij wel nog af in da bos langs de ieperse baan waar die hond was :-" :-" .Toch nog kleine tip hier en daar een pijlke meer voor de rest super organnisatie...................en ja kvergeet ier nog te boffen met stellingparcour ,wel niet voor de eerste de beste ,kheb serieuse valpartijen gezien..
ik vond de stelling erover,veel te gevaarlijk voor veel rijders,das vragen om ongevallen
meschien heb je een punt.......maar niemand was verplicht,stond duidelijk uit technisch en kon dus gemakkelijk overlaten.....ieereen weet toch ongeveer wat hij aankan en vele mtb'rs zoeken een uitdagend parcour die ze hier in het mtb arme westvlaanderen voor een stukje kregen
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 16/17.09.2017 - Geluveld -3e Memorial Dr. LEYS

Bericht door spiermassa »

waar vinden we de foto's
Plaats reactie