27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door madskatingcow »

assea schreef:Verder heb ik ook gezien dat er foto's genomen zijn, aan start, bevoorrading en op het brugje, waar kan men deze bezichtigen , want het zijn er mooie volgens mij !!
Hier denk ik? https://www.twv.be/photos/albums/1
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Allen,

De foto's staan nog niet online, ten laatste op het einde van de week zijn deze op onze website http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false; te vinden.

Groetjes
Kenny
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door assea »

kenny.m schreef:Allen,

De foto's staan nog niet online, ten laatste op het einde van de week zijn deze op onze website http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false; te vinden.

Groetjes
Kenny
ok bedankt, kijk er naar uit want ik heb een nieuwe mtb en daar nog geen foto van, wel van de andere !!
janbiker
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 14 dec 2012 11:38
Rijdt met: Scott Spark RC World Cup

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door janbiker »

Een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend: felicitaties met de knappe toertocht. Super gepijld en vooral ook de redelijk klassieke wegen verlaten of toch minstens in tegenrichting gedaan. Zelfs op 500m van mijn deur nog een nieuw wegje leren kennen (van golf StjW naar Roeselberg). Daarnaast fijne mensen aan de bevoorradingen en voldoende van alles. Jammer: de rijstpap (?) die op was toen wij aan bevoorrading 3 passeerden (en toch echt aan een flink tempo de 105 reden) en wat voor mij niet moest waren de wel heel simpele single tracks in bosjes op eerste heuvel na vertrek en op 5km van finish. Voegde niet zoveel toe, maar voor mensen die kortere afstanden reden is dat misschien wel leuk. Maar met veel plezier gereden.
AN40
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 aug 2017 12:22

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door AN40 »

janbiker schreef:Een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend: felicitaties met de knappe toertocht. Super gepijld en vooral ook de redelijk klassieke wegen verlaten of toch minstens in tegenrichting gedaan. Zelfs op 500m van mijn deur nog een nieuw wegje leren kennen (van golf StjW naar Roeselberg). Daarnaast fijne mensen aan de bevoorradingen en voldoende van alles. Jammer: de rijstpap (?) die op was toen wij aan bevoorrading 3 passeerden (en toch echt aan een flink tempo de 105 reden) en wat voor mij niet moest waren de wel heel simpele single tracks in bosjes op eerste heuvel na vertrek en op 5km van finish. Voegde niet zoveel toe, maar voor mensen die kortere afstanden reden is dat misschien wel leuk. Maar met veel plezier gereden.
Spijtig want de rijstpap was echt lekker.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door madskatingcow »

AN40 schreef:Spijtig want de rijstpap was echt lekker.
En de versgebakken wafels ook naar 't schijnt :(
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door robert40 »

Gevonden op het parcours: Zadeltasje met inhoud.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door slow motion »

madskatingcow schreef:
AN40 schreef:Spijtig want de rijstpap was echt lekker.
En de versgebakken wafels ook naar 't schijnt :(
Ja, en de door hen gebakken cake (aan BV3) ook trouwens :-"
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Allen,

Alleszins bedankt voor de feedback, wij gaan dit zeker meenemen naar volgend jaar toe!

Voor diegene die het nog niet door hadden: de foto's staan ondertussen online op onze website:
https://www.twv.be/photos/albums/14" onclick="window.open(this.href);return false;

We hopen jullie terug te mogen verwelkomen op onze volgende zomereditie op 26 augustus 2018, of voor diegene die niet zo lang kunnen wachten op onze herfstavondrit op vrijdag 3 november 2017 of onze zaterdagrit op zaterdag 4 november 2017.

Tot dan!
jasey
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 aug 2016 15:08

Re: 27.08.2017 - Tielt-Winge - 25e Hagelandse Heuvels

Bericht door jasey »

kenny.m schreef:Allen,

Alleszins bedankt voor de feedback, wij gaan dit zeker meenemen naar volgend jaar toe!

Voor diegene die het nog niet door hadden: de foto's staan ondertussen online op onze website:
https://www.twv.be/photos/albums/14" onclick="window.open(this.href);return false;

We hopen jullie terug te mogen verwelkomen op onze volgende zomereditie op 26 augustus 2018, of voor diegene die niet zo lang kunnen wachten op onze herfstavondrit op vrijdag 3 november 2017 of onze zaterdagrit op zaterdag 4 november 2017.

Tot dan!
Komen er nog foto's online? Ik dacht dat er ook genomen waren aan het bosje aan de Oude Tiensebaan maar deze vind ik precies niet terug :-?
Plaats reactie