27.08.2017 - Neeroeteren - Oeterdalmarathon + Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door radicalbiker »

Filmpje van vorig jaar.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door G-m@n. »

en ze geven heel mooi weer (o)
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door sofeurken »

wij komen af ,uit maldegem :lol: ,truitje grysperres,gits =D>
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door sofeurken »

mijn relaas van 8jaar geleden,nu komen we dus nog eens af . :bounce:
we gingen hem doen en we hebben hem gedaan;de oeterdalmarathon!
om 6u15 vertrokken voor een autoritje van 185km enkel,goe crazy :lol:
aldaar aangekomen lekker dicht kunnen parkeren,t slecht weer heeft ook zn voordelen!nog een stutje in den otto gegeten en dan een beetje olie (tegen t vocht #-o ) op de beentjes gekapt en zodus omstreeks 9uur vertrokken.de eerste stroken waren echt wel om de moed in de schoenen te zakken,echt ploeteren,de ene plaats al wat slechter dan de andere,na een superslechte ploeterstrook waar blijkbaar ook al s een rupskraan passeert kwam ik aan een soort zandgroeve en daarna mochten we ook over een spoorweg klauteren,na uiteidelijk nog s de spoorweg over te fietsen deze keer was de 1ste bevoorr in zicht,het 1ste stuk was wel het slechts bereidbare achteraf bekeken.de bevoorr waren van alles voorzien met overal vriendelijke mensen die blij waren iemand te zien,zeker die op de laatste(4) die ik deed,om 2uur s'middags was ik pas de 10de biker,bedankt dat jullie zo lang bleven wachten!na de bevoorr me ook nog s met de rug in een plas gelegd,k was nog niet nat genoeg!plots waren ze daar 2 bulten,terrils genaamd!op de 1ste waren de laatste 5 biels er te veel aan,de tweede geraakte ik wel tot boven,wat een uitzicht!na een leuke afdaling een tochtje rond een groot meer,ook een lange gladde beklimming van een houten trap stond op het programma, en dan het natuurreservaat in ,tussen de highlandrunderen"de dieren voorzichtig benaderen" stond er op een bord,ja als ge daar naar beneden komt gestoven aan 50km/uur zou dat wel s kunnen tegenvallen.voor de rest van de tocht heb ik vooral zéér veel bos gezien,mooie uitzichten,2 herten vlak(2m) voor mn wiel,hele grote (en diepe) plassen,het vertrek na bevoorr 3 was ook super,zo in die bemoste geul!,een super bike-park,dat nu niet te doen was(anders ook niet,sommige tricks toch niet!)door de regen,een hele mooie ,en lastige zone op ongeveer 80km ver(van de 100)veel draaien en keren m.a.w.
afspuitinstall ook ok,plaats met hopen!
moe maar voldaan aangekomen,de afwezigen hadden ongelijk want zo slecht was het weer nog nie!toch blij da ik de 100km gedaan heb,vrouwtje gestart voor de 75km maar verloren gereden en na 45km weer aan de start,ja voor brildagers was het soms wel goed uitkijken,dan nog 30km gewoon in de streek bijgedaan.
het moet gezegd dat alles in orde was,soms s zoeken voor een peiltje maar ja de bikers reden er niet dik en dat scheelt ook om verloren te rijden,ook nog rubber 12 en strammer max ontmoet on the road
een pluim voor alle medewerkers =D> =D> =D>
wij keerden tevreden terug naar de vlaanders indien mogelijk zien ze ons daar nog terug!
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door kevx »

Ferm afgezien hier op de 100km... Bos bos en nog es bos. Da maakte het zwaar. Ik heb een paar keer gehoopt op een stukske asfalt om te bekomen maar njet:)

Minpunt waren de pijlen. Ze vielen totaal nie op int bos. T was heel de tocht goed opletten. 2 keer verkeerd gereden.

Voor de rest dik inorde!!
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door sofeurken »

zoals eerder gezegd hier vandaag gestart.vrouwtje de 45 die best lastig waren.ik voor de volle 100.zeer mooie tocht en ook enkele keren te voet mogen naar boven gaan .goede bevoorr en zéér goed weer.toptochtje
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door flipp »

De 100 gereden. Toptocht. Heel mooi parcour en geweldige MTB-streek 8)

Heel goede organisatie. =D>

Hopelijk tot volgend jaar [-o< met hopelijk weer zo'n prachtig weer en droog parcour
adriescc03
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 26 jul 2009 12:14
Rijdt met: KTM Sore 2.0 en racefiets Guerciotti Alero

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door adriescc03 »

Mag wel wat natter zijn,is goed voor de natuur.En een leuke 100 km route,top.
cannondude
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: di 28 jan 2014 16:49

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door cannondude »

Iemand een idee van de hoogtemeters op de 100KM, vond het nog behoorlijk veel bergop gaan.

Man met de hamer op 10km van het eind.

Top tocht in een streek waar slechts enkele toertochten worden georganiseerd, als er 3km asfalt in zit zal het veel zijn. TOP
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Re: 25.08.2019 Oeterdalmarathon + Toertocht.

Bericht door Flip FSR »

cannondude schreef:Iemand een idee van de hoogtemeters op de 100KM, vond het nog behoorlijk veel bergop gaan.
Welkom in Oost-Limburg :wink:
Mijn GPS geeft 97,82 km & 971 hm.
Plaats reactie