05.08.2017 - Ename - Koesterrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cycling Vlaanderen
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 04 aug 2017 17:46

Re: 05.08.2017 - Ename - Koesterrit

Bericht door Cycling Vlaanderen »

Een selectie van foto's is terug te vinden op de Facebookpagina van Cycling Vlaanderen: https://www.facebook.com/pg/CyclingVlaa ... 8616543245

Voor wie wat meer sfeerfoto's wil downloaden, klik op deze Wetransfer link:https://we.tl/L3hOTfrkLN
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Re: 05.08.2017 - Ename - Koesterrit

Bericht door betonboerke »

the one and lonely schreef:Vandaag hier de 65km gebold die uiteindelijk, door eigen schuld, 68km geworden zijn. Zeer mooie tocht met goede bevoorradingen. Ik heb genoten van begin tot einde. zo'n tochten mogen er meer zijn, en voor een eerste organisatie van een MTB-tocht een dikke duim voor de parcoursbouwers. Ze hebben hele mooie stukken aan elkaar gebreid.
6€ is dan misschien veel geld, achteraf was er een gratis Ename, een mooie goodiebag met een lekker appel en een hoegaarden radler en een gedeelte van het inschrijfgeld gaat naar een kinderkankerfonds. Liever hieraan iets schenken dan extra betalen voor een mooi nummerbord op de TT volgende week in Oudenaarde.
Inderdaad heel mooie tocht ! Proficiat aan de organisatie,de streek leent zich bijzonder goed voor een VTT. Prachtig.
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: 05.08.2017 - Ename - Koesterrit

Bericht door deswa »

Persoonlijk vind ik die 6€ ook wat veel voor een gewone TT. Maar die gratis Ename en goodie-bag compenseren dan wel.
En ook als je weet dat deze organisatie voor een goed doel is!!! Misschien in 't vervolg extra aangeven, voor de mensen die hier geen weet van hebben?
Een minpunt vond ik dan wel de parkeergelegenheid. Niets voorzien waar je je auto kwijt kon, en overal parkeerverbod #-o
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 05.08.2017 - Ename - Koesterrit

Bericht door Z29 »

Leuke rit om terug te starten na 4 weken inactiviteit. Tof parcours enkel de laatste 17 km vond ik vrij saai. Het was leuk om de koppenberg eens te beklimmen zonden tientallen vallende wielertoeristen voor ons... :-D :-) :-D
Plaats reactie