Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Speedy G. Mountainbiker

Mijn bike: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL
Cool, dan kan ik gaan puzzelen.
Ik zit met ne 8-jarige die 13km te weinig vind en ne 5-jarige waar 13km perfect voor is.

pieterp Mountainbiker

Mijn bike: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Aan de start zullen kaarten met de routes hangen, die kunnen je daarbij misschien nog wat helpen. Je kan ter plekke ook steeds iemand van de organisatie aanspreken voor advies.

XCKristof Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9, Kona Unit SS

De voorbereidingen gaan vollop door. Alles zal top zijn: Eigenbak havermout koekjes voor de bevoorrading :-D

Afbeelding
Afbeelding

insideout2 Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve 8.9
Hoe zit dat eigenlijk met de drukte bij deze toertocht?
Is dat over de koppen lopen of valt dat wel mee?

pieterp Mountainbiker

Mijn bike: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Op onze TT kan je nog rustig rijden (in tegenstelling tot 'de klassiekers').

insideout2 Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve 8.9
Nice, is mijn eerste TT. :)

Sjoek Mountainbiker

Mijn bike: Merida

Deze morgen heb ik de eerste kms van het parcour eens gedaan, en ofwel hebben jullie bewust pijlen nog niet gehangen ofwel zijn er al een deel weg, na ongeveer 5km stond ik terug aan de start. De kalklijnen zijn een goede hulp vindt ik.

pieterp Mountainbiker

Wij hebben inderdaad bewust nog niet alle pijlen gehangen. Wees gerust morgen zal alles in orde zijn!

pieterp Mountainbiker

Voor zij die dat wensen kan er digitaal betaald worden (Bancontact-app en de meeste bank-apps).

Garland Mountainbiker

Ik kom van Paal-Beringen. Kan ik ergens op de route inpikken?

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten