27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door pieterp »

Dat kan aan de bevoorrading. Kanaalstraat nabij de Zuiderring in Mol. Of in Mol Wezel aan de
Wezelbaan.
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door pieterp »

Bedankt aan alle aanwezige bikers om er samen met ons een gezellige tocht van te maken.
#voorbikersdoorbikers
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door Donkey@base.be »

Qua bepijling en parcours, heb maar de 29km gedaan, vond ik het echt een topper. Bedankt hiervoor. Ik zet deze organisatie zeker weer in mijn lijstje voor volgend jaar. Ik heb ook zaterdag in Dessel gereden (40km) en was vooral bang voor weer iets te veel los zand. Dat viel hier 100% mee en dat is ook te onthouden voor volgend jaar.
insideout2
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 06 jun 2011 14:48
Rijdt met: Canyon Nerve 8.9

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door insideout2 »

Mooie TT geweest :)
Heb de 29km gedaan (ook al gaf gps aan dat het slechts 27 was ;) )
Had 2 vrienden bij waar ik al eens op moest wachten maar het was aangenaam rijden en niet te druk.
Vriendelijke collega mtb'ers die ik ook doorliet waar kon.
En ene foemp die mij zo nodig voorbij moest op het stijlste afdalingske van de dag.
BlijDatIkGlij
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 26 apr 2014 10:13

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door BlijDatIkGlij »

Topper!
Alleen maar lof voor de organisatie, de single-tracks leken wel met de hand geborsteld!
Tot volgend jaar...
scottgirl
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 27 feb 2014 10:51

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door scottgirl »

Idd. fantastische tocht in eigen streek. Bepijling dik in orde :-D ! Bevoorrading dik in orde! Lekkere zelf gemaakte koeken! =D>
Zeker tot volgend jaar!! =D>
Gebruikersavatar
DeGlenne
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 16:31
Rijdt met: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door DeGlenne »

Toptocht! Alles was dik in orde,de singletracks lagen er perfect bij bevoorrading meer dan genoeg. Deze staat vast in de agenda!!
Dannes xc
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 04 aug 2004 20:38
Rijdt met: SS

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door Dannes xc »

DeGlenne schreef:Toptocht! Alles was dik in orde,de singletracks lagen er perfect bij bevoorrading meer dan genoeg. Deze staat vast in de agenda!!
Zo'n reclame horen we graag !! Vertel het in ieder geval verder =D>
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door Speedy G. »

Ook wij kunnen alleen maar beamen dat dit een SUPER de luxe tocht was.

Met al die krijtlijnen was fout rijden eigenlijk simpelweg onmogelijk ware het niet dat mijn dochter op kop reed.
Ze is nog maar 5jaar en heeft zich super geamuseerd op de kidstoer maar links en rechts verwart ze soms nog wel eens met rechtdoor, zelfs als er een krijtlijn getrokken was. #-o

De zoon van 8 wou helemaal alleen de 29km gaan doen dus die hebben we maar vrij gelaten.
Toch een beetje gerust gesteld toen we hem zagen aankomen op het terras. :)
Nu had ik wel mijn voorzorgen genomen door hem een gps en telefoon mee te geven waardoor ik hem perfect kon volgen met het Garmin LiveTrack systeem. Leve de technologie. =D>

Als we toch een minpunt mogen geven, vind ik persoonlijk het ontbreken van seingevers op de oversteken van de drukke banen. Toch zeker op die N18 gewestweg. Maar dat is muggenziften op een anders PERFECTE tocht.

Wij hebben genoten en komen zeker volgend jaar terug.
Tiesje
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 03 sep 2017 18:25

Re: 27.08.2017 - Mol - 11e XC Bikers TT

Bericht door Tiesje »

Ben zelf van Retie afkomstig en met de mtb tot daar gefietst om de 45km te doen,
de afpijling was top en op de bevoorrading het parcours niets op aan te merken =D> =D>
Plaats reactie