Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 28.07.2017 - Itterbeek - 9e Zomaarbike avond- en nachttocht

28.07.2017 - Itterbeek - 9e Zomaarbike avond- en nachttocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

MaC'Red Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Team

Vorig jaar ook hier de nightride gereden en die werd zeker gesmaakt. Feit dat ik zaterdag moet werken om 3.30h zullen we iets vrieger starten. Passeert de tocht weer langs het Borrébosje of ternat ?

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
ook wij staan hier (met veel plezier) terug a d start :-D

pertotal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville EVO 29er
Vorig jaar met de zoon deelgenomen
Dit jaar zijn we er terug bij.
Waarschijnlijk zal ik dit jaar meer moeite hebben om de zoon te volgen

sam2300 Mountainbiker

Mijn bike: Granville evo

Kan er stipt vanaf 16u gestart worden of ook iets vroeger? Ik moet nog weg s avonds... Alleszins terug present voor het 3e jaar op rij.

Tornado Toon Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Grand Canyon CF SLX
sam2300 schreef:
Kan er stipt vanaf 16u gestart worden of ook iets vroeger? Ik moet nog weg s avonds... Alleszins terug present voor het 3e jaar op rij.

Stipt 16u is geen enkel probleem. 5 of 10 minuutjes vroeger zal ook wel lukken. Nog vroeger vertrekken is af te raden, want dan loop je het risico onze lekkere bevoorradingen te missen.

MaC'Red schreef:
Vorig jaar ook hier de nightride gereden en die werd zeker gesmaakt. Feit dat ik zaterdag moet werken om 3.30h zullen we iets vrieger starten. Passeert de tocht weer langs het Borrébosje of ternat ?

Ternat passeren we nipt niet. Borrébosje wel is gisteren reeds gemaaid door onze 'groenwerkers' :-D

MaC'Red Avatar gebruiker
Mountainbiker

Tornado Toon schreef:
MaC'Red schreef:

Ternat passeren we nipt niet. Borrébosje wel is gisteren reeds gemaaid door onze 'groenwerkers' :-D
.

Wel dan kan het zijn dat we vandaar inpikken op de route en uiteraard betalen bij de inschrijvingen als dat mogelijk is voor jullie ?

David

MaC'Red schreef:
Tornado Toon schreef:
MaC'Red schreef:

.

Wel dan kan het zijn dat we vandaar inpikken op de route en uiteraard betalen bij de inschrijvingen als dat mogelijk is voor jullie ?

David

Zeker. Van harte welkom op deze manier.

MaC'Red Avatar gebruiker
Mountainbiker

Op hoeveel km is het borrébosje van de start en van welke te rijden afstand??

MaC'Red schreef:
Op hoeveel km is het borrébosje van de start en van welke te rijden afstand??

Er is een splitsing 35/50 vlak voor Borrébos. 50km doet het bos wel en 35km niet. Ligt halfweg kleine toer en op 2/3 van de grote toer.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten