6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BGT
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 jun 2004 21:04
Rijdt met: GT Zaskar 9r Carbon & GT Zaskar Team Carbon

Re: 6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door BGT »

Was een aaneenschakeling van leuke stukken. Eerste bevoorrading was inderdaad maar behelpen.
Het lag er goed bij gezien de regen die er gevallen was.
Sommige pijlen hingen redelijk goed verstopt. Toch maar 1 keer hevig in de remmen moeten gaan omdat ik een pijltje niet gezien had.
Ik had 59 km op de teller toen ik terug aan de start kwam. Samen met de verplaatsing van en naar de start een 90 km.
Goed geamuseerd. Vooral met sommigen die aan het klagen waren over hunne velo ipv effe naar hun eigen te kijken toen ze een klein hellingske niet opgeraakten. :roll:
Bombsack
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 05 aug 2016 21:26

Re: 6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Bombsack »

Bedankt voor de tips en de commentaar. Wegens de grote opkomst hadden we de eerste bevoorrading (voor de 60km) onderschat, we wisten niet dat daar zoveel interesse voor was, maar volgend jaar gaan we zeker terug die van 60 km organiseren, met 2 degelijke bevoorradingen.
Dat sommigen niet aan 60km kwamen, was inderdaad omdat er vele pijlen verdraaid en/of verdwenen waren (op meerdere plaatsen). We hebben dat zo snel mogelijk proberen op te lossen, maar op 1 plaats waren er kilometers lang pijlen weg, dus daar duurde het even vooraleer het parcours terug correct gepijld was. 'S Morgens voor de rit was nochtans het hele parcours nagekeken en hingen alle pijlen er nog.
We hebben trouwens nog 2 fietscomputers gevonden op het parcours, de eigenaar mag zich nog altijd melden

Merci aan de aanwezigen en hopelijk tot volgend jaar!
de Vredeseilanden Bikers
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door _Knarf_ »

Bombsack schreef:maar op 1 plaats waren er kilometers lang pijlen weg
:(

Misschien een idee om bij TT's ook altijd een GPX track te voorzien op de één of andere manier.
Want dit begint echt wel overal een probleem te worden.
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: 6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door joske77 »

tja, ik vond het gewoon heel leuk... ook gezien dat er door de organisatie pijlen teruggehangen werden (aan een spoorweg)
dat een of andere onverlaat pijlen wegneemt, daar kan de organisatie ook niets aan doen natuurlijk..

dit jaar de 45 gereden, volgend jaar de 60
Plaats reactie