6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Dannes xc
Mountainbiker

Re: 6.08.2017 TT Heusden-Zolder/Lummen

Bericht door Dannes xc »

rollemol schreef:Zeer mooie tocht. Maar stukken bloso route in omgekeerde richting gebruiken voor een TT kan gevaarlijke situaties opleveren.
idd. in aanraking gekomen met een E-biker op een single track en met mijn zijkant tegen een boom gesmakt!! schaafwonden en morgen blauwe plekken als resultaat wss.

Ook geen gevaarsborden gezien bij oversteekplaatsen wat wel geen overbodige luxe is gezien ik enkele bikers zag die vol in de remmen hebben moeten gaan om tegenliggend verkeer te ontwijken.
voor de rest prima tocht =D>
cureghempiet
Mountainbiker

Bericht door cureghempiet »

Ik had 50km op 60km?
Biestie1
Mountainbiker

Bericht door Biestie1 »

Snap niet dat je reclame maakt voor een 60 km als je er nog geen 55 bijeen krijgt [-X
Ook afpijling vond ik ondermaats, regelmatig moeten zoeken.
Eerste 30 km waren een kopie van de tocht van Lummen van een maand geleden, in het vervolg zat erg veel asfalt.
Gelukkig scheen de zon 8)
Kip
Mountainbiker

Bericht door Kip »

Afpijling was inderdaad ondermaats maar ik had er toch 59 op de 60km...

Al bij al een mooie tocht. Singletrack naast het circuit van zolder was wel leuk met de racegeluiden op de achtergrond :)
Ruben Franssen
Mountainbiker

Bericht door Ruben Franssen »

Nog een ernstig punt van ergernis. Als je het fietspromo-noodnummer belde dan kreeg je niemand aan de lijn, ook al was de lijn niet bezet. Daar had ook totaal niemand terug gebeld.
_Knarf_
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door _Knarf_ »

De 60 gereden.
Had er toch 57. Die met 50km zullen ergens verkeerd gereden zijn.

Ik vond de pijlen goed hangen.
Ik vond de uitgestippelde route zéér de moeite waard. Volgens mij is dat het maximum wat je uit de streek kan halen. Als je een TT in Heusden rijdt, dan kan je er bij een langere afstand ook wel sowieso van op aan dat ze naar Lummen gaan...

De mensen op de 1ste bevoorrading van de 60km zou ik volgende keer wel een grotere tafel geven :)

Zeer aangenaam verrast eigenlijk.
Karakoram1
Mountainbiker

Bericht door Karakoram1 »

Heeft er iemand de gps file van de 60 km? Ik moest werken voormiddag.

Alvast bedankt
MC Johan
Mountainbiker

Bericht door MC Johan »

Vanuit het Oost-Vlaamse Ninove afgezakt naar Limburg en ik heb het mij niet beklaagd.

Heel goede organisatie en ik vond dit een heel mooi parcours, niks op aan te merken.

Tot volgend jaar !
Flupke70
Mountainbiker

Bericht door Flupke70 »

Kwestie 60km afstand... men heeft op bepaald last gehad van paar pijlen die gewoon waren weggenomen en andere die werden omgedraaid.. smeerlapperij :evil: Zelf geen last van gehad en had net 60km op de teller staan.
Parcours had wel aangename aanpassing ondergaan vond ik. De opmerkingen ivm bloso route komen in deze regio altijd terug. Maar zoals hier nog iemand schrijft is het wel zo dat er niet veel beter kan/mag worden uitgehaald.
De 1e bvrd in Lummen was wel ondermaats, maar globaal bekeken wel leuke tocht met achteraf gezelig zonneterras 8)
Strijkijzer
Mountainbiker

Bericht door Strijkijzer »

_Knarf_ schreef:De 60 gereden.
Had er toch 57. Die met 50km zullen ergens verkeerd gereden zijn.

Ik vond de pijlen goed hangen.
Ik vond de uitgestippelde route zéér de moeite waard. Volgens mij is dat het maximum wat je uit de streek kan halen. Als je een TT in Heusden rijdt, dan kan je er bij een langere afstand ook wel sowieso van op aan dat ze naar Lummen gaan...

De mensen op de 1ste bevoorrading van de 60km zou ik volgende keer wel een grotere tafel geven :)

Zeer aangenaam verrast eigenlijk.
Ik had ook 57 km op de teller....en zonder (vermoedelijke) sabotage door derden zal het waarschijnlijk wel 60 km zijn geweest.
Diegenen die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren zullen redelijk wat km's minder hebben gehad.
Ook aangenaam verrast door het vele bos en de single tracks.
Goede organisatie !!!
Plaats reactie