Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 08.07.2017 - Toertocht Deireleirefieste - Dorne (Opoeteren)

08.07.2017 - Toertocht Deireleirefieste - Dorne (Opoeteren)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer
Beste bikers

Op zaterdag 08-07 organiseren we onze jaarlijkse toertocht doorheen de mooie bossen van Opoeteren - Dilsen - Maasmechelen - As. We zijn er trots op dat onze tocht voor 99% over onverhard terrein verloopt.

Deze toertocht is een onderdeel van ons gezellige dorpsfeest dat 3 dagen duurt: http://www.deireleirefieste.be

Vertrek: Weg naar As thv nr 73 (feesttent kerkplein Dorne) tussen 10.00 en 14.00 uur
- Afstanden: 15 (kids) - 30 - 40 - 50 km (ca. 600hm)
- Afspuitstand
- Bewaakte fietsparking
- douches (deze bevinden zich aan het voetbalploeg op ca. 1700 m van de feesttent)
- Uitgebreide bevoorrading, verzorgt door de gezellige dames van "Vrouwen met vaart"
- Prijs: €2 (kids), €5 (inclusief consumptie na afloop in de feesttent of op het gezellige terras aan de feesttent)
- Hotdogkraam
- Heel veel gezelligheid
- ...

Tom Boonen en Rob Peeters hebben vorig jaar alvast genoten...;-)

Topic van vorig jaar: viewtopic.php?f=2&t=138591&hilit=Deireleirefieste

Afbeelding

H-D Mountainbiker

Mijn bike: H-D

Aanrader , vorig jaar gereden ... mooie tocht

madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Absoluut, meer dan aan te raden =D>

dake7780 Mountainbiker

Mijn bike: Ghost EBS Lector HTX 29
Mooiste tocht van het jaar. Als het weer een beetje meezit ben ik zeker aanwezig!

joske77 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Nicolai Argon RoCC '11
kan helaas niet komen dit jaar...

G-m@n. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic comp carbon 2018

top tocht! aanwezig 8)

flipp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Kona Kahuna
Zeker aanwezig 8) Toptocht

acolson Mountainbiker

Vorig jaar gereden. Super tocht!
Is het eventueel mogelijk om al tegen 09:30 te vertrekken of is 10:00 echt ten vroegste?

Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer
acolson schreef:
Is het eventueel mogelijk om al tegen 09:30 te vertrekken of is 10:00 echt ten vroegste?

Ik vond dat het nog lang duurde vooraleer deze vraag kwam...;-)

09.30 u kan nog net, vroeger zeker niet. We zijn maar met een beperkt aantal vrijwilligers om niet alleen deze tocht maar 3 dagen feesten te organiseren. Op vrijdagavond staat onze fuif op het programma en we drinken ook graag een pint...;-). We starten niet te vroeg met de tocht om de kwaliteit te garanderen. Mochten er pijlen verdwijnen of andere problemen opduiken hebben we nog tijd voor een interventie.

acolson Mountainbiker

Edlisjas schreef:
acolson schreef:

Ik vond dat het nog lang duurde vooraleer deze vraag kwam...;-)

09.30 u kan nog net, vroeger zeker niet. We zijn maar met een beperkt aantal vrijwilligers om niet alleen deze tocht maar 3 dagen feesten te organiseren. Op vrijdagavond staat onze fuif op het programma en we drinken ook graag een pint...;-). We starten niet te vroeg met de tocht om de kwaliteit te garanderen. Mochten er pijlen verdwijnen of andere problemen opduiken hebben we nog tijd voor een interventie.

Ah super bedankt! 'T amusement vrijdag :wink:
Tot zaterdag...

Volgende

Keer terug naar Toertochten