02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door big-Mac »

Blij te zien dat jullie wederom content zijn.
Tijdens het uitpijlen op zaterdag had ik toch een beetje schrik of onze zandgronden dit water wel verwerkt ging krijgen. Toen ik Lowie 's avonds zag kreeg al iets meer hoop. Wat is het toch leuk wonen hier.

We hopen jullie op zondag 21-01-2018 terug te mogen verwelkomen voor onze wintertocht.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door Fritsie »

big-Mac schreef:Blij te zien dat jullie wederom content zijn.
Tijdens het uitpijlen op zaterdag had ik toch een beetje schrik of onze zandgronden dit water wel verwerkt ging krijgen. Toen ik Lowie 's avonds zag kreeg al iets meer hoop. Wat is het toch leuk wonen hier.

We hopen jullie op zondag 21-01-2018 terug te mogen verwelkomen voor onze wintertocht.

Inderdaad, wat is het leuk wonen in jullie streek. Wanneer je er dan nog een actieradius van 100 km bij neemt, dan ben je in de Hoge Venen, Waals-brabant, Luik, Antwerpse Kempen, Aarschot, ... en nog heel wat moois. Bovendien zijn alle bossen nog vrij toegankelijk voor mountainbikers. In onze West (Oost)-Vlaamse, schaarse bossen is dit toch enigszins anders... Een pracht van een tocht gereden met zeer veel off-road (90 tot 95%) doorspekt met heel wat prachtige singletracks en af en toe leuke funstukjes. Alles was prima berijdbaar. Een vlekkeloze organisatie (laat binnengekomen en de afspuitstand en de douches waren nog beschikbaar) in combinatie met een prachtig parcours zorgen voor een schitterende mountainbikedag. Hartelijk dank en tot de volgende. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door joske77 »

voor mij was het een tegenvaller, niet dat het aan de tocht of de organisatie lag, die was wederom perfect.
Fysiek was het een off day, zware benen, dan warm, dan koud, kort van adem,...
ik heb mijn 60 km ingekort en op 36 km binnengekomen met een gemiddelde van 17.7 km/u

redelijk zwaar aan het lopen de laatste tijd, en ik denk dat dit er net teveel aan was...
niet echt geweldig dus, ik kom zeker voor de herkansing in de winter
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door Den jjag »

Filmpje van de 65km.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door flipp »

De 20 + 60 gereden. Het bolde goed daar in Kattenbos.

Merci voor de prachtige tocht ! =D>
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door Dieter ex Mx-er »

Fritsie schreef:
big-Mac schreef:Blij te zien dat jullie wederom content zijn.
Tijdens het uitpijlen op zaterdag had ik toch een beetje schrik of onze zandgronden dit water wel verwerkt ging krijgen. Toen ik Lowie 's avonds zag kreeg al iets meer hoop. Wat is het toch leuk wonen hier.

We hopen jullie op zondag 21-01-2018 terug te mogen verwelkomen voor onze wintertocht.

Inderdaad, wat is het leuk wonen in jullie streek. Wanneer je er dan nog een actieradius van 100 km bij neemt, dan ben je in de Hoge Venen, Waals-brabant, Luik, Antwerpse Kempen, Aarschot, ... en nog heel wat moois. Bovendien zijn alle bossen nog vrij toegankelijk voor mountainbikers. In onze West (Oost)-Vlaamse, schaarse bossen is dit toch enigszins anders... Een pracht van een tocht gereden met zeer veel off-road (90 tot 95%) doorspekt met heel wat prachtige singletracks en af en toe leuke funstukjes. Alles was prima berijdbaar. Een vlekkeloze organisatie (laat binnengekomen en de afspuitstand en de douches waren nog beschikbaar) in combinatie met een prachtig parcours zorgen voor een schitterende mountainbikedag. Hartelijk dank en tot de volgende. =D> =D> =D>
Fritsie,
das ook één van de redenen da we west-vl. verlaten hebben, en richting limburg getrokken zijn :-D
Laatst gewijzigd door Dieter ex Mx-er op ma 03 jul 2017 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door Dieter ex Mx-er »

Goeie training gehad met de 60km + nog eens heen en terug 99.9km in totaal.
Het is daar goed rijden met zo'n weer =D>
extrmebiker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 27 jun 2017 22:41

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door extrmebiker »

Wil hem deze keer ook eens meerijden.
Heb er goede reacties over gehoord.
Hopelijk lukt het me om zondag er te staan :-D
dake7780
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 13:57
Rijdt met: Ghost EBS Lector HTX 29

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door dake7780 »

extrmebiker schreef:Wil hem deze keer ook eens meerijden.
Heb er goede reacties over gehoord.
Hopelijk lukt het me om zondag er te staan :-D
volgens mij ben je dan wel te laat. ;-)
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Re: 02.07.2017 - Lommel - Kattenbos

Bericht door Supernaut »

Buiten dat er op de bevoorrading geen lokaal biertje te verkrijgen was , is dit zonder meer een tocht om aan te vinken op de kalender .

Genoten van kilometer 0 tot kilometer 64 .
Plaats reactie