10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door chrisper »

Leuk tochtje hier gereden, parcours van de 60km gevolgd).
Hoewel ik al meerdere keren hier in de streek heb gereden, vond ik het een goede tocht.
Dikke proficiat aan de organisatie
Mooi uitgebreide bevoorrading, met super lekker sportdrankje (waarvan ik de naam kwijt ben), tof parcours, heel vriendelijke mensen...
ook de pijlen vond ik heel goed (sommige andere organisaties die al langer meedraaien hebben soms minder duidelijke bepijling)
ik vond het ook goed dat er een bewaakte fietsstalling is, want als ik een tocht alleen rij laat ik mijn fiets niet graag onbewaakt achter
afspuitstand heb ik niet gebruikt
ik ben echt met een heel goed gevoel terug naar huis gegaan (heen en terug + 60km = 95km)

dus voor mij een dikke proficiat aan de organisatie, zeker voor een eerste keer: top, doe zo verder aub


PS: kunnen we de gemaakte foto's ergens bewonderen (ik ben 3x geflitst)

PS: ik hoop dat alles ok is met het jongentje op de cyclofiets die was gevallen net voor mij

PS: hopelijk ook alles in orde gekomen met al die politie en ambulance aan de eerste bunker (weet niet of het met de rit te maken had, of wat er aan de hand was)
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door kenny »

chrisper schreef:PS: hopelijk ook alles in orde gekomen met al die politie en ambulance aan de eerste bunker (weet niet of het met de rit te maken had, of wat er aan de hand was)
Had niets met de rit te maken, was iemand die dacht van een politiecontrole te ontvluchten...
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door Christ D. »

kenny schreef:
chrisper schreef:PS: hopelijk ook alles in orde gekomen met al die politie en ambulance aan de eerste bunker (weet niet of het met de rit te maken had, of wat er aan de hand was)
Had niets met de rit te maken, was iemand die dacht van een politiecontrole te ontvluchten...
En met zijne auto een salto mortale gedaan heeft , ](*,)
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door chrisper »

Christ D. schreef:
kenny schreef:
chrisper schreef:PS: hopelijk ook alles in orde gekomen met al die politie en ambulance aan de eerste bunker (weet niet of het met de rit te maken had, of wat er aan de hand was)
Had niets met de rit te maken, was iemand die dacht van een politiecontrole te ontvluchten...
En met zijne auto een salto mortale gedaan heeft , ](*,)

dan vind ik het de max dat het zo is afgelopen voor diene mens, geen respect voor zo mensen
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door Christ D. »

chrisper schreef:

dan vind ik het de max dat het zo is afgelopen voor diene mens, geen respect voor zo mensen
Goch , ben ook jong geweest en al eens eentje teveel gedronken . Ik was/ben vooral blij (en ook voor hem) dat er geen andere personen gewond zijn geraakt. Hij zal wel gepast gestraft worden.

Back on topic : Schone toer , véél bunkers gezien.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door chrisper »

Christ D. schreef:
chrisper schreef:

dan vind ik het de max dat het zo is afgelopen voor diene mens, geen respect voor zo mensen
Goch , ben ook jong geweest en al eens eentje teveel gedronken . Ik was/ben vooral blij (en ook voor hem) dat er geen andere personen gewond zijn geraakt. Hij zal wel gepast gestraft worden.

Back on topic : Schone toer , véél bunkers gezien.
ik ook hoor, maar ik heb daardoor nooit roekeloos gereden of zo
controle tegenkomen, is op de blaren zitten. nie op de vlucht slaan en anderen in gevaar brengen vind ik
dronken rijden is beetje zoals op de paarden gokken: de ene keer heb je geluk, de andere keer verlies je :lol: :lol: :lol:

maar laten we het inderdaad bij het topic houden
want die mensen hebben da zeer goe gedaan, voor de eerste keer en al zo goede organisatie
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door Witten79 »

Deze voormiddag de 60kms gedaan.
Het was dik in orde.
Je zou niet zeggen dat het de 1e tocht was.
Alles prima bv,' bepijling,afspuitstand en après

Gr witten
chain007
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 21 sep 2008 23:05
Rijdt met: Specialized stumpjumper

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door chain007 »

Deze morgen ook afgezakt naar Dikkelvenne. Om daar een aangename rit van 60km voorgeschoteld te krijgen met een ruime bevoorrading. Bepijling dik in orde en de après ook kortom alles was er wat een toptocht nodig heeft om volgende keer nog een groter aantal deelnemers te verwelkomen. tot volgend jaar
Arend
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 14 nov 2008 20:07
Rijdt met: Trek Superfly 6

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door Arend »

Alles hierboven kan ik enkel bevestigen, sympathieke organisatie, prima bepijlde tocht en twee walking dinners als bevoorrading met idd lekkere sportdrankjes. Onze 60 km klokte af op slechts 54 maar blijkbaar zijn we het lusje misgelopen ter hoogte van de Toekomststraat.
bikerboys
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 14 mar 2017 13:43

Re: 10.06.2017 - Dikkelvenne - 1e Bunkertocht

Bericht door bikerboys »

Bedankt aan iedereen die vandaag aanwezig was op onze eerste bunkertocht.
Wij waren aangenaam verrast door de positieve reacties
Voor onze volgende tocht zullen wij zeker rekening houden met de tips die jullie ons gaven
Bedankt aan alle 353 bikers
Gr wolf
Plaats reactie