30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door fietsertjeAnn »

Deze editie was een stofferige editie. Zoals altijd dik in orde =D> =D> =D>
'k Zou ook graag eens willen weten welk bos dat was met die prachtige blauwe bloemen. Ik herinner me totaal niet dat ik daar al gefietst heb of misschien stonden al die bloemen daar toen niet. Was me dat echt genieten !!! Jullie inzet loont echt als je hoort hoeveel inschrijvingen er waren =D>
Aan iedereen van de organisatie een dikke proficiat en hopelijk mogen de bikers nog vele jaren genieten van deze streek. Tot volgend jaar en laat ons hopen dat de ondergrond er weer zo bijligt met boven ons hoofd een lachend zonnetje.
Laatst gewijzigd door fietsertjeAnn op zo 30 apr 2017 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door dirty »

Het was weer dik in orde bij straf in berg af , ze zetten tegenwoordig zelfs een drone in om mooie beelden van de startplaats te maken .
onderweg de "Ware " en 2 van zijn collega bikers van de Sasbikers zien staan na een zware val op de put berg van de "Ware " , even gecheckt of alles oké was en dan mijn weg verder gezet ,hij is afgevoerd naar het ziekenhuis door de straf in berg af pech dienst ,hopelijk houd hij er niet al te veel aan over !

Tot volgend jaar en nog een dikke merci aan het hele team van Straf in berg af =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door mahna-mahna »

vertrokken voor de 50 km en ondanks de goede bepijling ergens verkeerd gereden en maar op 40 km uitgekomen (2e bevoorrading niet gezien)
Van "den apres" genoten en na de innerlijke mens te hebben versterkt op de terugweg besloten om nog ons toertje van 20 km in het Hallerbos te rijden.... maar zo veel volk voor die bloemen
Bij dezelfde weersomstandigheden komen we volgend jaar terug voor wat meer km's
egied
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: za 08 apr 2006 21:29

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door egied »

Indien het hier ging over een bos met 2 brugjes en houten plankjes naar de top dan = Bos met blauwe bloemen is waarschijnlijk ' het broek in bleregem' niet ver van de site waar vroeger dancing extreme was.
De nieuwe bloso (groene)van affligem passeert er.
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door VaMalder »

Kettelobos noemen ze het bos. De weergoden mee maar de windgoden tegen.. Alles dik in orde enkel de bevoorradingen zonder sportdrank als ik er passeerde. Maar zeker geen showstopper. Tot volgend jaar :)
Gebruikersavatar
bokske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 20 feb 2013 20:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 2017

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door bokske »

Aangezet om 7u50 en de parking begon al goed vol te lopen.
Toen al te zien dat er een massa volk zou komen.

Ook hier was duidelijk dat er weer een top organisatie bezig was, wat een parking en ook deze perfect geregeld.

Is de 3de keer dat ik hier start, doel was men eerste de 65km TT.
Onderweg een dorpsgenoot tegen gekomen en zo samen een heel deel van de tocht gedaan.
Op het einde zelf nog een beetje over om de laatste vlakke paden volle gas te gaan.

Bedankt voor de top tocht, tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door Gé claxon »

super tochtje, organisatie echt TOP =D> =D> =D>
Namens de Ware "dank aan de bikers (iemand die van wanten wist), dirty en zijn makker die gestopt zijn en hun hulp hebben aangeboden".
de Ware heeft een zwaar gekneusde schouder en er een gebroken duim aan over gehouden.
pechdienst Gerrit bedankt om de Ware naar de kliniek te brengen =D> =D> =D>
tot volgend jaar.
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door slebbe »

Prachtige tocht, toffe organisatie, goede uitpijling.
De boshyacynthen in eerste en laatste bos waren echt welkom, die kan je niet zomaar links laten liggen.
Proficiat, hier kom ik terug.
Bedankt voor de organisatie.
:-({|= :-({|= :-({|=
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door Speedy G. »

Ook aangezet met mijn 7-jarig zoontje voor de 32km maar wijselijk besloten om aan de bevoorrading in te korten want het was de voorbije weken al erg zwaar geweest. Uiteindelijk binnen gelopen met 23,5km.

Het bos met die hyacinten was volgens mij het Kartelobos. Prachtig was het daar zeg.
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door patje »

Wij danken de 1406 deelnemers aan onze tt en verontschuldigen ons voor het gebrek aan sportdrank op het einde. Was een nieuwe formule met siroop en hebben ons wat misrekend. Hopelijk tot volgend jaar.
Plaats reactie