30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
d1981
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 14:28
Rijdt met: Niner Air9

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door d1981 »

TimW schreef:Gisteren ook gestart voor de 100km, maar uiteindelijk maar 93km op de teller. Ik heb ergens een afslag gemist veronderstel ik?
Was voor mij de eerste keer in deze omgeving, toch op de MTB, maar vond het zeker de moeite. Een paar pittige kuitenbijters en de wind in de open vlaktes zorgde voor nog wat extra weerstand :-D
Ik was een verkoudheid aan het broeden, maar die heb ik er gisteren uit gezweet! Nu heb ik last van mijn benen ipv mijn keel :-)
Wij hadden dat ook voor, is de lus van de putberg die ontbrak. Dus blijkbaar daar een pijltje gemist.
Ben dan als straf lokaal een nog 10 gaan bijrijden. :bounce:
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 30.04.2017 - Opwijk (Droeshout) - Straf In Bergaf Toerto

Bericht door Dickie »

De boeren hebben de paadjes over de akkers mee omgeploegd. Is wel logisch. Ze zullen iig terug 'gespoord' worden met het gebruik ervan.
Summum was de akker net voor dat korte afdalinkje, de stalmest vloog zelfs van mijn achterwiel over mijne kop, een regen van klodders :lol: .
Eerst even getwijfeld of ik wel juist zat, maar de gps-track én één bandenspoor overtuigden me om door te rijden.
Plaats reactie