Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
met andere woorden: bijna geen reden om thuis te blijven :wink:

Krisken Mountainbiker

Mijn bike: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert
spaghetti_2 schreef:
met andere woorden: bijna geen reden om thuis te blijven :wink:

GEEN :-D :-D

KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Volgens de buienradar blijft het daar zondag droog :-D

Verzetje Mountainbiker

Mijn bike: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes
Ga ook deze rijden ipv sart tilman.
Scheelt een half uur enkel.
De 64km zal wel genoeg zijn.

Is deze technisch en zijn er wat "vlotte" stukken bij?

KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Verzetje schreef:
Ga ook deze rijden ipv sart tilman.
Scheelt een half uur enkel.
De 64km zal wel genoeg zijn.

Is deze technisch en zijn er wat "vlotte" stukken bij?

Het is geen enduro track, maar toch wel een uitdagend parcours, vooral veel (7) steile beklimmingen, mooie single tracks en een paar ferme afdalingen

EG6 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Pro 2017
Interesse gewekt door de beschrijvingen hier, vernam dan ook nog eens van een collega dat het een heel mooie streek is. Ik kom af :).

Motorbiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: mooi gepoetst
Drie supertochten daar in de streek:
1/ Beignée (vorige week)
2/ Thuin nu zondag met de langste afstanden, en de extreemste klimstukken uit de streek (de zeven zonden...).
3/ Leernes, zondag 7 mei. 10de editie van centre Coga, de mooiste panorama's met de bossen en bloemen in bloei. Hoogtemeters, single-tracks en techniek. Love it every year. En ik ben het land en Noord-Frankrijk al rond geweest de laatste 10 jaar.

KUBA Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Thuin staat in de top 3 van mijn favoriete ritten alleen.....Thuin en een parcours die niet volledig droog ligt haleluja #-o

assea Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale F29 - carbon 4
KUBA schreef:
Thuin staat in de top 3 van mijn favoriete ritten alleen.....Thuin en een parcours die niet volledig droog ligt haleluja #-o

Ik vrees er ook voor, als het nu droog gebleven was dan was ik zeker gekomen, ik heb vorige week al in de modder zitten kloten, ik ga mij geen 2de keer laten vangen, dan ga ik liever op de weg rijden !

Krisken Mountainbiker

Mijn bike: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert
Modder zal nog meevallen denk ik : vorige week lag het super in het naburige Beignée. Regen zal iets verkl* hebben, maar verzopen zal het vermoedelijk niet liggen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten