12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Flupke70 »

Graag es een zo objectief mogelijke beschrijving van de staat van 't parcour na de vele regen deze week aub, dank u..
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door WK Wringers Bertem »

Flupke70 schreef:Graag es een zo objectief mogelijke beschrijving van de staat van 't parcour na de vele regen deze week aub, dank u..
Goedemiddag Flupke70,
Uiteraard zullen er hier en daar plassen staan maar je kan er rond rijden maw, goed berijdbaar.
we wensen je alvast veel Bike plezier.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door el gordo »

Flupke70 schreef:Graag es een zo objectief mogelijke beschrijving van de staat van 't parcour na de vele regen deze week aub, dank u..
Een mening blijft altijd subjectief...
Maar Huldenberg vorige week, wat ongeveer dezelfde regio is, lag er m.i. perfect bij. Vuil zal je waarschijnlijk wel worden maar niet onherkenbaar omwille van de modder.
Toekan
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 16 jan 2011 23:06
Rijdt met: Gothic Soul

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Toekan »

Ik hoef de staat van het parcours niet te kennen.
Dit is voor mij de charme van het moutainbiken, het onverwachte en het onbekende.
Als ik alles op voorhand zou weten, zou de reden waarom ik startte met mountainbike weg zijn.

Bovendien vind ik het net leuk als het parcours er nat en vettig bij ligt. Dat betekent een extra uitdaging (fysiek en technisch) en dat is waar ik het voor doe.
Als alle organisatoren er een halve baanrit van gaan maken als het eens wat geregend heeft, dan zal ik de tochten mijden en zelf tracks opzoeken. Maar dat zou ik wel erg zonde vinden.

Het zou wel eens tof zijn om een tocht te rijden waar de organisatie de extra uitdagingen, moeilijkheden bewust opzoekt.

In elk geval, morgen zal er niet veel blubber liggen. En de streek is heel mooi om te biken.
Veel plezier allemaal !
witte555
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 30 aug 2013 19:21

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door witte555 »

Toekan schreef:Ik hoef de staat van het parcours niet te kennen.
Dit is voor mij de charme van het moutainbiken, het onverwachte en het onbekende.
Als ik alles op voorhand zou weten, zou de reden waarom ik startte met mountainbike weg zijn.

Bovendien vind ik het net leuk als het parcours er nat en vettig bij ligt. Dat betekent een extra uitdaging (fysiek en technisch) en dat is waar ik het voor doe.
Als alle organisatoren er een halve baanrit van gaan maken als het eens wat geregend heeft, dan zal ik de tochten mijden en zelf tracks opzoeken. Maar dat zou ik wel erg zonde vinden.

Het zou wel eens tof zijn om een tocht te rijden waar de organisatie de extra uitdagingen, moeilijkheden bewust opzoekt.

In elk geval, morgen zal er niet veel blubber liggen. En de streek is heel mooi om te biken.
Veel plezier allemaal !
+1 !!
Gebruikersavatar
WTC VOSSENBERG
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: za 10 mar 2012 13:10
Rijdt met: Mountainbike
Contacteer:

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door WTC VOSSENBERG »

Bikers WTC VOSSENBERG Herentals morgen aanwezig .
Staat v.h. parkoer zullen we morgen wel zien 8)
Tot morgenvroeg .
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Free_ltd »

Toekan schreef:Ik hoef de staat van het parcours niet te kennen.
Dit is voor mij de charme van het moutainbiken, het onverwachte en het onbekende.
Als ik alles op voorhand zou weten, zou de reden waarom ik startte met mountainbike weg zijn.

Bovendien vind ik het net leuk als het parcours er nat en vettig bij ligt. Dat betekent een extra uitdaging (fysiek en technisch) en dat is waar ik het voor doe.
Als alle organisatoren er een halve baanrit van gaan maken als het eens wat geregend heeft, dan zal ik de tochten mijden en zelf tracks opzoeken. Maar dat zou ik wel erg zonde vinden.

Het zou wel eens tof zijn om een tocht te rijden waar de organisatie de extra uitdagingen, moeilijkheden bewust opzoekt.

In elk geval, morgen zal er niet veel blubber liggen. En de streek is heel mooi om te biken.
Veel plezier allemaal !

Ja maar mijn fiets wordt dan vuil en mijn onderdelen slijten dan harder, MTB'en is een zomersport,... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Niks zo lekker als af en toe een stukje ploeteren. Als ik enkel droog wil, koop ik een tacx :lol: :lol: :lol:

Hopelijk morgen hetzelfde weer als vandaag. Echt zomers.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Free_ltd »

Net de track afgehaald en ziet er weer mooi uit. Op 100m van mijn deur :lol:
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door WK Wringers Bertem »

WTC VOSSENBERG schreef:Bikers WTC VOSSENBERG Herentals morgen aanwezig .
Staat v.h. parkoer zullen we morgen wel zien 8)
Tot morgenvroeg .
Tot morgen !
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: 12.03.2017 - Bertem - 17e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door WK Wringers Bertem »

Free_ltd schreef:Net de track afgehaald en ziet er weer mooi uit. Op 100m van mijn deur :lol:
:P
Plaats reactie