19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoorn

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door franske323 »

iemand toevallig een gps gevonden ??

het gaat over een ouder model garmin etrex hcx

Afbeelding

indien gevonden mag je me contacteren op 0478 97 03 24 of hier melden

thanks alvast
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door Stevestrong »

Op en top bikefun! Genieten...
Bedankt!

Het was wel met een valse start dat ik eraan begonnen ben. Van antwerpen komende stuurde de gps me via de E34 en dan gierle-tielen, ware het niet dat die baan afgesloten was. Samen met een hoop anderen een lange omleiding richting turnhout moeten volgen. Die werken waren wel het vermelden waard in de aankondiging hier. Dan was ik langs de andere kant gekomen.
foerske
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 feb 2007 18:09
Rijdt met: Ridley

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door foerske »

[quote="spiermassa"]hiervoor zitten we met plezier 300km in de wagen .Ik was al vergeten van vorig jaar wat een zalige tocht dit hier is .Begint kalm en plots het bos in en de ene mooie track na den anderen .Ja van de 2202 deelnemers hebben mij er 2200 voorbijgestoken en diene ene van nie stond plat :).Ik heb wel mijn mannetje gestaan op de pittige klimmetjes waar ik soms moest slallommen tussen de voetgangers.De afdalingen met wortels en dropkes waren super met de +banden.Amaai voor ne westvlaming is dit een droomparcour en wat ook opvalt zijn de sjieke veloo's die ge bij jullie tegenkomt ,wat een kapitaal dat er op baan was.kortom ik kom graag in deze streek fietsen .Alles samen krijgt deze tocht een 9.5 op 10 .(een 10 kan je moelijk geven ee ,het kan meskien nog beter in de vorm van ne km of 20singletracks erbij :-" :-" :-" .).Ik hou allesins de kalender mtb prov Antwerpen in de mot .[/quote

:-({|= THX!!! Ik denk dat de reacties hier ervoor zorgen dat we met dezelfde motivatie door doen!!! Thx!
Plaats reactie