19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoorn

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ndk
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 19 feb 2017 21:19

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door ndk »

Bedankt aan de organisatie, alles verliep vlekkeloos en dit op mijn allereerste TT! Werd met regelmaat voorbijgevlamd maar dit smaakte echt wel naar meer, kijk al uit naar volgend jaar maar dan hopelijk als een wat meer ervaren MTBer :-D
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door dirty »

Om lid te worden bij de Vlaamse Wielrijdersbond of meer informatie hierover klik je op volgende link :
https://www.vwb.be/18/Lid-Worden" onclick="window.open(this.href);return false;

Tal van voordelen :fiets magazine , korting bij elke tocht ,verzekering BA- Rechtsbijstand -Gratis pechverhelping , korting bij tal van fietswinkels ,etc...
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door robert40 »

Afpijling dik in orde, prachtig parcours, in één woord TOPPER!!!!
Tot volgend jaar.
MTB Tieltse Wielervrienden.
beaver82
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 18 nov 2012 16:26
Rijdt met: 2015 Trek Superfly8

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door beaver82 »

Ik was samen met mijn zoon (7j) afgezakt voor de 12km aangezien hij deze week al genoeg gefietst had...

Tot aan de bevoorrading baan en brede wegels, na de bevoorrading singletracks alsook de put die hij nog snel meenam :) Al een pak beter dus

Echter, toen we terug aan de start kwamen bleken die 12km er opeens een dikke 20 te zijn. Gps anyone of treden jullie die tocht te voet af?

Nu, al bij al hebben we ons geamuseerd en dat is het belangrijkste zeker maar dit moest ik toch ff vermelden
MrBojangles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 14 mei 2015 21:39

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door MrBojangles »

Onmogelijk om in deze streek een slechte tourrit in mekaar te steken. Maar deze organisatie doet er nog een schep bovenop door een perfecte service. Goe gedaan, de 48 km zitten nog in mijn benen.
Veel volk trouwens, maar nergens last van gehad. Het viel mij trouwens ook op hoe vriendelijk iedereen hier was bij het inhalen op de single tracks. Een paar weken geleden in Hoogerheide waren het nog allemaal boeren
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door vedet »

MrBojangles schreef: Veel volk trouwens, maar nergens last van gehad. Het viel mij trouwens ook op hoe vriendelijk iedereen hier was bij het inhalen op de single tracks. Een paar weken geleden in Hoogerheide waren het nog allemaal boeren
Wielertoeristen verhuizen weer stilaan naar de weg. :wink:
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door dennisVO »

vedet schreef:
MrBojangles schreef: Veel volk trouwens, maar nergens last van gehad. Het viel mij trouwens ook op hoe vriendelijk iedereen hier was bij het inhalen op de single tracks. Een paar weken geleden in Hoogerheide waren het nog allemaal boeren
Wielertoeristen verhuizen weer stilaan naar de weg. :wink:
ik had 1 een cyclocrosser in m'n gat op een singletrack.
die riep dan 3 keer "JA"
wil die dan dat ik in de bossen duik?
ha, ik volg mijn lijn, wil je voorbij? ga er dan rond.
heb dan ook teruggeroepen "jaja, ga maar rond hé"
no harm done :-)
foerske
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 feb 2007 18:09
Rijdt met: Ridley

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door foerske »

beaver82 schreef:Ik was samen met mijn zoon (7j) afgezakt voor de 12km aangezien hij deze week al genoeg gefietst had...

Tot aan de bevoorrading baan en brede wegels, na de bevoorrading singletracks alsook de put die hij nog snel meenam :) Al een pak beter dus

Echter, toen we terug aan de start kwamen bleken die 12km er opeens een dikke 20 te zijn. Gps anyone of treden jullie die tocht te voet af?

Nu, al bij al hebben we ons geamuseerd en dat is het belangrijkste zeker maar dit moest ik toch ff vermelden
De kids toer is idd geen 12km. Op de affiches had 18km moeten staan. Dat is een fout die we volgend jaar zullen recht zetten. Dat het er 20 zijn geworden heeft te maken met enkele wijziging die we moesten doen owv prive gronden ed. We proberen er volgend jaar nog wat km's af te pitsen, maar dat zal niet zo simpel zijn.

Grts,
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door spiermassa »

hiervoor zitten we met plezier 300km in de wagen .Ik was al vergeten van vorig jaar wat een zalige tocht dit hier is .Begint kalm en plots het bos in en de ene mooie track na den anderen .Ja van de 2202 deelnemers hebben mij er 2200 voorbijgestoken en diene ene van nie stond plat :).Ik heb wel mijn mannetje gestaan op de pittige klimmetjes waar ik soms moest slallommen tussen de voetgangers.De afdalingen met wortels en dropkes waren super met de +banden.Amaai voor ne westvlaming is dit een droomparcour en wat ook opvalt zijn de sjieke veloo's die ge bij jullie tegenkomt ,wat een kapitaal dat er op baan was.kortom ik kom graag in deze streek fietsen .Alles samen krijgt deze tocht een 9.5 op 10 .(een 10 kan je moelijk geven ee ,het kan meskien nog beter in de vorm van ne km of 20singletracks erbij :-" :-" :-" .).Ik hou allesins de kalender mtb prov Antwerpen in de mot .
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: 19.02.2017 - Lichtaart - 12de MTB-Toertocht De Jachthoor

Bericht door jupke »

Alles is hier al gezegd precies. :)

Top mannen =D>
Plaats reactie