29.01.2017 - Zele - Huivelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door Salsero »

Het was inderdaad heel goed gedaan hier in Waasmunster(thuisrijder...) =D> =D> =D>
Zeker te onthouden voor volgend jaar...proficiat voor de uitpijlers,hebben niet gekeken naar een pijltje meer of minder!!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door TaurineR »

Een tocht met wel wat asfalt, maar met dit weer is dat niet erg.
Ik heb een heel goede afpijling gezien.
Dat zompig stukje op de dijk langs de Durme en in volle tegenwind, net voor de bevoorrading, viel toch zwaar op de maag!
Het stukje in de bossen van Waasmunster deed me even Hoogerheide vergeten..
Gebruikersavatar
Gstart
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:14

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door Gstart »

Op zich wel een aangename tocht doch achteraf zowel figuurlijk als letterlijk "een ijskoude douche"
Naar de organisatoren toe vind ik het niet kunnen dat er omstreeks 10.45 uur geen warm water meer is in de douches [-X
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door Cokeman »

Goede tocht. Prima bevoorrading (en pannenkoek op het eind). Vooral lus door Waasmunster zat goed in elkaar. Afspuitstand prima. Met de bike heen en terug + lange tocht. Goed voor 70 km. De wind in de rug op weg naar huis was welkom. =D>
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door DDT-STAS »

Gstart schreef:Op zich wel een aangename tocht doch achteraf zowel figuurlijk als letterlijk "een ijskoude douche"
Naar de organisatoren toe vind ik het niet kunnen dat er omstreeks 10.45 uur geen warm water meer is in de douches [-X
+1
en ik vermoed + iedereen die een douche wou nemen ](*,)
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door Xfrank »

Vrij laat vertrokken en daarom aangepikt aan bakker Mariman te Waasmunster, van daar ging de tour direct richting Zele.
Aan de inschrijving melde men dat ze net begonnen waren aan het afpijlen en met wat geluk kon ik ze nog inhalen en voorbij gaat.
Niettegenstaande het risico van het spoor niet te vinden, incasseerde men nog vrij gewillig het inschrijvingsgeld.
Bonnetje van de pannenkoek ook niet aangenomen omdat ik toch niet terug naar hier kwam.

Zoals al eerder beschreven, zag ik na de lange dijk met tegenwind, het bordje van de bevoorrading staan. Maar toen ik de dijk af kwam waren de boeken dicht en maakte de vrachtwagen zich klaar om te vertrekken.
Dood van de honger thuis gekomen. :-?
de bepijling was goed (maar niet eetbaar) :wink:
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door fotograaf »

Xfrank schreef: Dood van de honger thuis gekomen. :-?
de bepijling was goed (maar niet eetbaar) :wink:
Dat kan niet, want dan had je dit niet meer kunnen schrijven als dode, tenzij je nu een geest bent :lol: :wink:
MrBojangles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 14 mei 2015 21:39

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door MrBojangles »

Een leuk tochtje, wel veel asfalt maar dat gaf me de kans om er terug wat in te komen na de laatste weken.
cannondude
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: di 28 jan 2014 16:49

Re: 29.01.2017 - Zele - Huivelde

Bericht door cannondude »

Wat mij ook opviel bij het eerste stuk van de durmedijk net voor de bevoorrading, heel wat deelnemers vonden het niet nodig om hier de dijk te nemen, deze lag nochtans niet extreem modderig, ok het was wel even stevig duwen, maar ja daarom nemen we ook de MTB en niet de koersfiets. Zouden het deze deelnemer zijn die vinden dat er teveel asfalt in de tocht zat :-k

Ik zal mij dan ook richten tot de organisatie met de vraag deze deelnemers te diskwalificeren :-D :lol: ](*,) =; :-k
Plaats reactie