22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sir Kermit
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 28 okt 2014 15:46
Rijdt met: negeners

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door Sir Kermit »

Zondag, duurtrainingdag. Baan is saai, dus de bossen in. Vroeg opgestaan en gestart om 8u30 voor een drukke frisse eerste lus. Af en toe wat wachten en dan weer doortrekken. Met de singlespeed is het zowiezo al intervaltraining, maar nu toch iets meer. Soit, je krijgt er warm van.
Om 10u30 aan de tweede lus begonnen met veel minder volk, veel meer zon en een kleinere bevoorrading. Snelheid was nog dik OK. Verveelde mij voor geen moment. Om 12u30 begonnen aan een derde lus maar gezien dat de pijlen (begrijpelijk) al weg waren. Normaal gezien zou ik verder rijden en bij twijfel zegt gps wel naar waar, maar aangezien de organisatie speciefiek gevraagd had dit niet te doen, dan maar de Bloso gedaan.

Organisatie was in orde. Pijlen hingen soms wat ver en met de zon was er al eens eentje moeilijk te zien (op snelheid). Soep smaakte zeer goed. Mooie streek. (enkel wat ver van mijn deur)
Gebruikersavatar
slowman
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 10 jul 2010 00:01
Rijdt met: GT ZASKAR

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door slowman »

wat later gestart rond 10 u kwestie van de koerskonijnen niet te veel in de weg te rijden en
zo de 48 km aan eigen tempo kunnen bollen op deze mooie tt ; dit is echt wel het betere kempense mtb werk toch zeker het stuk voor de bevoorrading
(ps liefhebbers van singletracks komen binnen 2 weken in balen weer aan hun trekken - het stuk voor de bevoorrading is top - als het parcours niet is veranderd ten minste...)
Swertson
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 04 nov 2013 23:06
Rijdt met: Haibike (e-bike)

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door Swertson »

Tof die privé domeinen, hebben we die ook eens kunnen
zien, waarvoor dank.
En,...we blijven er weg, tot volgende organisatie dan toch
Plaats reactie