22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door trage rappe »

super tochtje gereden ... deze is en blijft één van mijn top tt =D>
als énig min-puntje zou ik durven melden dat aan de grote baan
Wechel-Lille op het laatst best sein-gevers hadden mogen staan .

een snel-kassa had ook gemogen ,jongens wat een rij aan de inschrijving :-?
volgend jaar zeker terug ...zelfs bij -10 :drunk:
kevindv1984
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 02 dec 2016 21:22

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door kevindv1984 »

Genoten van de eerste tot de laatste kilometer.
Prachtig parcours.

Dan even een reactie over de commentaar op de prachtige lange singletracks.
Als je naar een toertocht gaat, kan het zijn dat er soms eens file is, want niet iedereen heeft dezelfde snelheid in de benen of techniek techniek onder de knie.
Ikzelf heb dan gewoon geduld en respect voor de mederijders, want iedereen wil gewoon plezier op zijn of haar tempo.
En trainen doe ik in de week en niet op zo een succesvolle toertocht.

En nu nog even on-topic.....ik kom zeker en vast volgend jaar terug.
Ondanks dat ik al een paar jaar met de mtb rij, is dit de mooiste, vlakke tt dat ik al gereden heb.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door Den jjag »

Filmke:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door Stevestrong »

De mannen van Liever Bergaf weten hoe het moet! Dat is duidelijk. Al jaren een optocht en toch steeds beter willen doen. De parcourswijziging was wat mij betreft op dat vlak een voltreffer. Doe zo voort! Ik blijf in alle geval terugkomen.

Te lange single tracks... dat heb ik nog nooit gehoord. ](*,) Het kunnen er niet genoeg zijn mijn gedacht. UDaar doe je het als mountainbiker toch voor? En als je vroeg of laat genoeg start vallen die files goed mee.
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door stef j. »

Prachtig tochtje!!! Het betere werk, niets op aan te merken!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door koppigaard »

Loser Killer schreef:Ik vond het er los over. Veel te veel singletracks wat filerijden veroorzaakt. Je kan eens enkele kilometers singletracks doen maar ik hoef heus niet te weten hoeveel bomen er staan aan 't vliegveld. Ik kom om te trainen en tegen snelheden die lager liggen dan het gemiddelde bij den OKRA was dit niet mogelijk! En neen, vooraleer jullie reageren, ik was niet de enige die er zo over dacht!
OKRA?? In welke kleuren rijdt dat cycling-team? Waren die er ook bij vandaag in Hoogerheyde naast Fidea en Crean?
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door Kagge »

Was gewoon top. Bevroren sporen geeft een extra dimensie.
harley
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 21:53
Rijdt met: driewieler

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door harley »

Wij willen alle 1207 deelnemers die de stevige vrieskou (-10 vanmorgen aan de fietsenstalling ) hebben getrotseerd bedanken voor hun deelname . Tof om zoveel goede commentaren te horen , en verwachten jullie volgend jaar weer met z'n allen tegen te komen op onze toertocht .

GISTEREN BIJ HET AFPIJLEN HEBBEN WE VERSCHILLENDE MOUNTAINBIKERS TEGENGEKOMEN OP VERSCHILLENDE PRIVE EIGENDOMMEN EN DE MILITAIREN, DAT KAN DODELIJK ZIJN OM IN DE TOEKOMST OVER DEZE EIGENDOMMEN TE MOGEN RIJDEN
Gebruikersavatar
MrSwiss
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 07 mar 2014 00:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door MrSwiss »

Eerste keer op die tocht. Beetje later vertrokken (10u) en dus al iets warmer :lol: Begonnen aan de 45 maar kon er nie genoeg van krijgen, vooral die sublieme lus langs het vliegveld :drunk: :bounce:. Dus opnieuw weg voor de tweede lus waar de mannen al bezig waren met het wegnemen van de pijltjes. Heb ze kunnen inhalen en zo het vliegveldparkoer helemaal ALLEEN kunnen doen :bounce: . Dus 74km op de teller aan 22 av met den fat. Bedankt voor de puike organisatie en de groeten uit West-vlaanderen
gamekeeper1001
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 18 mar 2015 21:44
Rijdt met: Nog één waar je ZELF moet trappen. :-)

Re: 22.01.2017 - Wechelderzande - MTB club Liever Bergaf

Bericht door gamekeeper1001 »

Deze morgen samen met de oudste zoon deze tocht voor de eerste maal gereden.
Gestart om 08:30 bij een vriestemperatuur van -6°, maar dit kon de pret niet drukken en of we ons geamuseerd hebben, man wat was ik hier aangenaam verrast.
De gedeelten op privé rond het vliegplein zijn om uw vingers bij af te likken.
Samengevat: duidelijk bepijld, goede en lekkere bevoorading, her en der een specialeke en natuurlijk een toplocatie om te fietsen.
Enigste minpuntje (positieve kritiek): Is het lang aanschuiven bij de inschrijving, zeker bij deze temperaturen.

Organisatie " Liever Bergaf " een dikke dank u wel en hij staat al op de kalender voor volgende...


Promo filmpje (instelling youtube op resolutie HD 1080 plaatsen) : " onclick="window.open(this.href);return false;


...
Plaats reactie