Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Beste TT's van 2016

Beste TT's van 2016

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 23 feb 2017 20:28
EG6 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Pro 2017
Advocaat van de duivel: Update hieromtrent?

Mountainbike.be op 22/12/2016 schreef:
Mooi initiatief! Wij zullen daarom onder alle reacties heel graag enkele mooie prijzen zoals een Mountainbike.be-uitrusting (trui, broek en sokken), alsook een handige BBB-toolbox verloten!

Wij zullen op basis van alle inzendingen tevens een samenvatting publiceren op Mountainbike.be.

Het Mountainbike.be-Team

Bericht ma 27 feb 2017 19:57
Ghostkebel Mountainbiker

Mijn bike: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE

Deze zomer organiseren ze hun zomertocht in Liessel. Dan zijn er ook langere afstanden mogelijk

Bericht ma 27 feb 2017 21:22
Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale Beast of the East" 1 27,5+
EG6 schreef:

Mooi initiatief! Wij zullen daarom onder alle reacties heel graag enkele mooie prijzen zoals een Mountainbike.be-uitrusting (trui, broek en sokken), alsook een handige BBB-toolbox verloten!

Wij zullen op basis van alle inzendingen tevens een samenvatting publiceren op Mountainbike.be.

Het Mountainbike.be-Team

Later deze week meer nieuws hierover! ;-)

Bericht ma 10 apr 2017 13:19
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Edlisjas schreef:
EG6 schreef:

Het Mountainbike.be-Team

Later deze week meer nieuws hierover! ;-)

We zijn toch al meer dan een week verder

Vorige

Keer terug naar Toertochten