Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

RayScott Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark

Hier nog een filmpje van vorig jaar, met dank aan de cameraman.

https://www.youtube.com/watch?v=kzUnJvRA8CI

BMW Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

witte Mountainbiker

Mijn bike: trek elite 9.8/ granville evo
frits motaar schreef:
Svenny007 schreef:
dit jaar ook zo modderig als in 2012 ?

zo erg zal het niet zijn,maar nu beweren dat het parcours "droog" zal zijn is ook niet slim...
want dat krijg je op je brood achteraf.... :wink:

Als vrijdag de pijlen hangen geef ik nog een update mee over de staat van het parcours.
Maar zoals de weerkaarten er nu bijliggen zal het er toch heel goed bij liggen en een stuur hebben we gekregen om rond eventuele plasjes te rijden :lol:

Garland Mountainbiker

Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?

witte Mountainbiker

Garland schreef:
Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?

Ik weet niet of je Rossi ijssalon op de Lindeman weet liggen maar als je van daaruit het fietspad een stukje volgt richting Helchteren dan kan je een beetje verderop inpikken op de toer en zit je nog altijd op het 1ste deel.
Hoeveel km tot aan de bevoorrading het dan nog is weet ik niet precies maar vermoed 12-15km.
Als je de gehele toer doet kan je van het punt waar je hebt ingepikt weer terug richting Beringen cruisen. :-D

garlandgrace Mountainbiker

witte schreef:
Garland schreef:

Ik weet niet of je Rossi ijssalon op de Lindeman weet liggen maar als je van daaruit het fietspad een stukje volgt richting Helchteren dan kan je een beetje verderop inpikken op de toer en zit je nog altijd op het 1ste deel.
Hoeveel km tot aan de bevoorrading het dan nog is weet ik niet precies maar vermoed 12-15km.
Als je de gehele toer doet kan je van het punt waar je hebt ingepikt weer terug richting Beringen cruisen. :-D

Thanks. Dit moet lukken.
Bedoel je dat ik dan moet kiezen voor de langste route om terug voorbij Rossi te passeren en dat de kortere routes er niet meer passeren?

witte Mountainbiker

garlandgrace schreef:
witte schreef:
Garland schreef:

Thanks. Dit moet lukken.
Bedoel je dat ik dan moet kiezen voor de langste route om terug voorbij Rossi te passeren en dat de kortere routes er niet meer passeren?

Neenee vanaf dat punt is er nog geen splitsing geweest. Dus je kan nog altijd beslissen of je voor de grote of kleinere toer kiest.

dema94 Mountainbiker

Mijn bike: NINER Air 9 ALU / NINER BSB 9 RDO
Ik kom van Opglabbeek. Kan ik van daaruit ergens inpikken? Op welke route (km) zit ik dan?
Alvast bedankt en tot zaterdag!

Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer
dema94 schreef:
Ik kom van Opglabbeek. Kan ik van daaruit ergens inpikken? Op welke route (km) zit ik dan?

Zou ik ook willen weten...;-)

witte Mountainbiker

dema94 schreef:

Het beste om in te pikken is aan de plas in Houthalen.
Dit is het laatste gedeelte van de 45km. Ik vermoed dat je dan toch nog een 8tal km moet doen tot aan het vertrekpunt.
Op dit laatste gedeelte is er geen splitsing meer.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten