31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

wim_d schreef:
witte schreef:
wim_d schreef:Zeer leuke tocht. Alleen jammer dat de pijlen op het einde al weggehaald werden voordat iedereen binnen was. Als je Tot 11u laat starten moet je de minder snelle ook wel de kans geven om het einde te bereiken.
@Wim. Normaal kan je inschrijven tot 10.30u. De helpers aan de inschrijvingstafel wachten altijd nog een klein half uurtje om alzo te stoppen met inschrijven.
De afpijlers hebben gewacht tot 11.15u. om het eerste deel tot aan de bevoorrading af te halen.
Ze vertrekken bij de start en rijden vervolgens het parkoer af om alzo zeker te zijn dat er geen bikers achtergebleven zijn. De pijlen na de bevoorrading worden morgenvoormiddag verder afgehaald.
Ik was eigenlijk wel net voor 10.30 uur vertrokken. En het ging om de pijlen over het laatste stukje gewone weg terug naar de sporthal waar de pijlen al weg waren. Nu geen erg ik ben er uiteindelijk wel geraakt,maar misschien toch een aandachtspunt voor volgend jaar?
Als dit zo is onze excuses hiervoor maar ik vermoed dat er weer een zoveelste flauwe plezante zich bezig houdt met onnodig organisaties een kl**t proberen af te draaien.
Ik ga dit in ieder geval nog eens uitzoeken of er inderdaad al ijverige mensen binnen onze club bezig zijn geweest om daar pijlen af te halen.
Momenteel(dus nu maand.voorm.) is er nog een groep (het deel na de bevoorrading) de resterende pijlen aan het ophalen.
Zelf kon ik niet mee helpen. Moet nu vertrekken om te arbeiten.
giant-roc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 29 apr 2009 11:17
Rijdt met: giant xtc 29"

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door giant-roc »

waar komen de foto's ? :-) :-)
J.niceson
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 14 okt 2013 20:40

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door J.niceson »

Prachtige tocht.zaten er veel privé stukken in ?
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

giant-roc schreef:waar komen de foto's ? :-) :-)
Er staan reeds 102 foto's gepost op de site van onze fotograaf.
Marc Indestege ingeven op google en dan zoeken naar album van Marc Indestege
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

J.niceson schreef:Prachtige tocht.zaten er veel privé stukken in ?
De weg met waarschuwingbord voor paarden, het draaistukje met lint, en enkele delen van na de bevoorrading, maar dat is moeilijk uit te leggen waar precies zijn privéstukken
RayScott
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 23 dec 2014 10:32
Rijdt met: Scott Spark
Contacteer:

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door RayScott »

Een eerste reeks foto's kan je bekijken op:
http://marc-indestege.magix.net/alle-al ... 116936670/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door scelter »

Aan de foto's te zien hadden er precies veel problemen aan die afdaling met het hulststruikske onderaan :p
Plaats reactie