24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door Rock Rider »

MENEN be
11e Xmas Galloo Toertocht
24/12/2016
Start: 8.00-10.30
18kids - 25 - 45 km

Iemand meer info?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door Rock Rider »

niemand? :-k
Gebruikersavatar
Rhumboy1
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 21 nov 2012 20:56
Rijdt met: Canyon

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door Rhumboy1 »

Hey Nick. Deze tocht bestaat al 11!!!!!! jaar en er heeft nog bijna niemand van de organisatie ook maar enige moeite gedaan om hier wat info op te zetten.
Persoonlijk heb ik deze vorig jaar eens gereden en was een glijtocht door Menen, Lauwe, Aalbeke, Rekkem en ook nog een stuk over de grens. Ook was er maar 1!!!!! slang om uw fiets af te spuiten.

Groeten Pascal
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door Rock Rider »

hey Pascal,

Ik heb info opgevraagd via mail en niks teruggekregen...
Ik stuurde dan maar een mail naar de voorzitter van hun club, die op de site van Menen staat als contactpersoon. Van die kreeg ik een mail terug met heel wat uitroeptekens en met de melding dat hij niks kon geven van uitleg aangezien hij niet in de organisatie zat... Tja... duidelijk voor mij... ik ga niet naar daar...

Ik weet dat ik hem ook een heel aantal jaren terug gereden heb... ook eens in de sneeuw met john...

Ik zie nog naar waar ik trek dan...
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door cowboy peter »

idd ne tour die al 10 jaar bestaat , zonder veel reclame, en meestal als enigste op 24/12. Al enkele jaren gaan ze richting rekkem/lauwe en een deel richting frankrijk. Een aangenaam ritje zonder veel franjes, eenvoudige bevoorrading en afspuitstand. ideaal om nog ne keer weg te zijn.
zie strava voor de rit van vorig jaar https://www.strava.com/activities/459256568#11048751342" onclick="window.open(this.href);return false; , of 3 jaar geleden: https://www.strava.com/activities/101692217" onclick="window.open(this.href);return false;, quasi hetzelfde.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door KUBA »

Over de rit niet te klagen , ietwat glijden maar we zijn ne keer weg geweest :wink:
Alleen de pijltjes , manlief doe AUB wat moeite ](*,) [-o< #-o
gcolin
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 16:11
Rijdt met: decathlon btwin 8.2
Contacteer:

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door gcolin »

Hello

Prachtige rit Menin, zoals elk jaar. Bravo aan de organisatoren. Fotoverslag hier

http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2016/De ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Happy Christmas voor alle. Gérard
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door picco »

Mooie toertocht alhoewel we hem zelf uitstippelden bij gebrek aan pijlen - gele en blauwe pijlen door elkaar???? en schele pijlen wezen links maar je moest rechts- of geen.
en eerlijk was de enige niet met deze reactie

onder de noemer goedbedoelde organisatie zou ik toch voor volgend jaar der werk van maken om tocht wat duidelijker te bepijlen.

normaal terug volgend jaar want mooie stroken gereden al weten we niet of ze in het parkoer zaten


verder alles ok
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door verry slowwww »

heb deze ook gereden samen met de kleine , was ni slecht buiten de pijltjes dan en ook de uitsluitend koekjes en chocolade aan de bv :-& .... niks technisch ,gewoon ritje zonder hartkloppingen
dit jaar was de tocht zonder echte modder toestanden vond ik (toch niet als de jaren voordien), de bepijling ,vooral aan de brug voor de 25 / 45 was pover ,zijn er daar veel staan zoeken en heen en weer rijden #-o
met de fat was het wel glijden , voorwiel en achterwiel deden elk hun ding, was wel leutig ,da mijne kleinste gewoon z'n vader losreed door dit :-D :-D

ze hebben me wel verteld dat volgend jaar de bepijling zal uitgevoerd worden door een jonger iemand,en meer mtb gericht ook , dus we zien wel e'

oja , goede afspuitstand en bewaakte fiets stalling =D> =D>
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Re: 24.12.2016 - Menen - 11e Xmas Galloo Toertocht

Bericht door TARGET »

Mooie rit.... maar was meer een zoektocht op bepaalde plaatsen .... spijtig !!! [-X
Plaats reactie