11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door sam2300 »

P° schreef:Manmanman...Allez Dirk , met een paar 'kleine ingrepen' zoals scanners,extra seingevers en politie , security bij de bevoorrading,parkeerbegeleiding , klaar-overs bij elke drop die u een handje geven ,..had je de perfecte tocht gehad !!
Bovendien kan je lezen dat 'zoveel deelnemers wel positief zal zijn voor de organisatie'...lees : ze steken hun zakken vol geld . Dirk overwintert dan ook elk jaar op de Seychellen , cocktail in de hand , inschrijvingsscanner dicht bij hem aan het zwembad . Ik-ik-ik..ideetje Sammeke,ipv het pluis uit uwe navel te pulken elke avond , misschien zelf eens een tochtje organiseren , zal ik het verslag nadien maken ;-)
Ik organiseer en help nochtans genoeg sport- en andere evenementen. Blijkbaar is normaal reageren teveel gevraagd van u, in tegenstelling tot het constructieve antwoord van Dirk zelf.
Ideetje Pluiske, lees misschien de andere commentaren ook eens, dan zie je dat meer dan de helft van hetgeen ik zeg al terugkomt bij andere deelnemers.

Kleine ingrepen zijnde: dranghekkens 10m verplaatsen, 1 waarschuwingsbord ophangen, 2 scanners bij de VWB opvragen en aanvragen bij de politie of ze op de gevaarlijkste kruispunten kunnen staan.

Wat betreft dat handje geven bij elke drop, wanneer gaan we eens naar het bikepark? Eens zien wie wiens handje zal moeten vasthouden. Er rijden echter ook kinderen en vrouwen mee, die misschien de eerste keer op hun fiets zitten.

Over eventuele inkomsten heb ik geen idee, ik kan alleen maar hopen dat de organisatie er iets aan overhoudt zodat ze hun inspanningen kunnen blijven verderzetten. En wij kunnen blijven genieten van de tochten.

Soit, ik ga wat in mijne navel pulken.
FrederikCo
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 14 dec 2016 09:08

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door FrederikCo »

Tx aan de organisatie die er tijd en moeite in steekt om ons telkens opnieuw te voorzien van een leuk parcours.

Keep up the good work, ik geniet er telkens openieuw van. (o) (o)
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door Dickie »

Het was blijkbaar een kleine overrompeling, door mijn vroeg vertrekuur iets na 8'en heb ik daar niets van gemerkt.
Een bewijs dat Dirk na al die jaren goed bezig blijft =D>
Hopelijk helpt het om het elan er in te houden.

Ik las hier: 'teleurgesteld qua organisatie...totale chaos...zou toch beter mogen...ter plaatse trappelen...ze hinken hier achterop...je moet wel wat moeite willen doen...
Het zalvende eindzinnetje:' Geen afbreuk willen doen aan de hoogstwaarschijnlijk tomeloze inzet van de vrijwilligers. Het is allemaal opbouwend bedoeld.' leek er wat aangeplakt.

Vond ik toch vrij cru, dat verdient Dirk niet, volgens mij eerder een standbeeld :wink:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door »

Dickie schreef:
Vond ik toch vrij cru, dat verdient Dirk niet, volgens mij eerder een standbeeld :wink:
Voilà..
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

P° schreef:
Dickie schreef:
Vond ik toch vrij cru, dat verdient Dirk niet, volgens mij eerder een standbeeld :wink:
Voilà..
², als je zoveel weken per jaar dat allemaal kan organiseren, de overheden niet altijd mee willen etc, dan is dit een meesterwerk.
Dirk for president!
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door sam2300 »

Ale vooruit.
Den Dirk doet veel, en doet dat goed.
Dus was alles in orde afgelopen zondag.
Gebruikersavatar
cherryman
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 01 jun 2011 13:32
Rijdt met: Giant Reign 2, TBR Custom
Contacteer:

Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door cherryman »

Sommige mensen zijn toch ook snel op hun tenen getrapt als het gaat om kritiek...

Ik begrijp dat iedere vrijwilliger zijn uiterste best doet om een degelijke toertocht op poten te zetten, maar er kunnen altijd wel een aantal aandachtpuntjes naar boven komen die voor bepaalde mensen beter kunnen. Mssch niet op de beste manier verwoord, maar een paar zaken zijn mijninziens toch makkelijk in het achterhoofd mee te nemen naar volgende jaren.

Het is niet omdat je met tomeloze inzet en vol overgave je werk doet, dat er geen punten van verbetering mogelijk zijn toch? (kan je ook makkelijk vergelijken in werksituaties).
Plaats reactie