04.12.2016 - Arendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cancelara
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 03 jan 2012 19:30
Rijdt met: nen oude

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door Cancelara »

=D> =D> Proficiat aan de inrichters in Arendonk. Het was voor mij een geslaagde TT. Goede bevoorrading, leuke afwisseling in en uit privebossen, afpijling was soms slecht te zien, maar dat komt door de zon 8) die volop van de partij was.
Hierdoor heb ik ergens de splitsing gemist voor de 42 km :-k dan maar de 54 km gereden. Kom zeker volgend jaar terug. (o)
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door Michelleke »

Een hele dikke proficiat aan deze organisatie!
Aangezien ik jaarlijks ook de veldtoertocht mee organiseer bij 2 clubs in de omgeving, tracht ik wekelijks bij andere organisaties bij alles op de details te letten om te kijken waar zij naar mijn mening beter zouden kunnen doen, en daaruit ook voor onszelf te leren.

De organisatie van vandaag staat bij op mijn top 3-allertijden! Hier viel echt niets op aan te merken, zelfs geen details!

Qua parcours moet je als organisatie enerzijds het geluk hebben dat de mooie (bos)gebieden in je buurt liggen, en bovendien daar overal nog door mogen ook. Dat is hier 2x perfect gelukt! Soms lees ik hier op't forum berichten van anderen die wellicht nergens een VTT mee organiseren met vragen waarom sommige paadjes niet mee in't parcours worden opgenomen. Het is heus niet zo simpel, aangezien het ANB beperkingen op legt op gebieden en zelfs paadjes waar je normaal zo maar vrij door kan.

Anderzijds stonden haast werkelijk overal seingevers. Dit geeft voor mij een absolute grote meerwaarde. Niet zozeer om er een koers zonder hindernissen van te maken, maar zeker toont het wel dat de organisatie ook daar voldoende energie aan kan EN WIL besteden. En dat is hier duidelijk het geval. Daarom hierbij zeker ook een hele dikke merci voor alle vrijwilligers-seingevers vandaag en op alle andere VTT's!! Vaak is dat een jobke waar moeilijker vrijwilligers voor te vinden zijn, en als men dan nog een halve dag in de koude wind van vandaag moet staan, is dat een welgemeend bedankje zeker meer dan waard!

Tot slot was ook de bevoorrading werkelijk perfect, net zoals al de rest wat ik gezien heb!
(Een noodnummer had ik niet gezien bij inschrijving, maar ik ben er zeker van dat ik dat gemist heb omdat ik toen wellicht nog wat sliep :wink: )

Chapeau jongens (en meiden) !
Gebruikersavatar
peerke1967
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: di 30 okt 2007 18:45
Rijdt met: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door peerke1967 »

Als man van de streek ook genoten van deze toporganisatie. Nieuwe stukken privé etc...
De gratis friet en curryworsten smaakten ook. Om maar te zwijgen van de donkere leffes :drunk: :drunk: :drunk:
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door petruske »

heb ook genoten van deze mooie tocht en dag was wel fris maar droog,alles was dik in orde zelfs meer dan dik,vooral ook mijn woordje van dank vooral de seingevers zowel aan de sporthal als onder weg,die toch de hele voormiddag de koude trotseerde voor ons een leuke dag te bezorgen,als ook aan de vele privé eigenaars om hun grond terbeschikking te stellen ,zodat we deze dag konden genieten
ik zou zeggen mannen en vrouwen doe zo verder en zekers tot volgende keer op jullie tocht
groetjes petruske
Gebruikersavatar
lucvandeuren
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 20:00
Rijdt met: Stevens Manic - - Granville Fuse 650b

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door lucvandeuren »

[quote="Michelleke"
(Een noodnummer had ik niet gezien bij inschrijving, maar ik ben er zeker van dat ik dat gemist heb omdat ik toen wellicht nog wat sliep :wink: )

![/quote]

Dat heb je inderdaad niet goed gezien Michelleke. Aan iedere inschrijvingstafel stond een bakje met papiertjes met daarop het noodnummer.

Bedankt voor je deelname en vooral voor de positieve reactie.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door Donkey@base.be »

De organisatie was nagenoeg feilloos.

Pas na de rit kwam ik voor een verrassing te staan : het parkingsgedeelte vlak voor de parking van de bemdhal was langs de 2 kanten zo goed als dichtgezet met auto's. Achteraan kon je enkel nog met de fiets of te voet naar de bemdhal gaan en vooraan had er zich eentje knal voor de inrit geparkeerd. Gelukkig was er juist ruimte om , en enkel met hulp van een andere MTB-er, tussen de links geparkeerde kamionet met fietsrek achterop en de blokkerende auto door te "kruipen". Volgend jaar misschien toch voorzorgen nemen dat het duidelijk is waar men zeker niet mag staan.
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door Michelleke »

lucvandeuren schreef: Dat heb je inderdaad niet goed gezien Michelleke. Aan iedere inschrijvingstafel stond een bakje met papiertjes met daarop het noodnummer.

Bedankt voor je deelname en vooral voor de positieve reactie.
Zoals al toegegeven wist ik wel dat het aan mij lag. :oops: Maar ik weet dat dat bij de inschrijving (en zeker niet door mij alleen) nog al makkelijk vergeten wordt: men let op het geld en kaart afgeven, en men ziet het briefje vaak niet liggen. Dat ligt dan zeker niet aan de organisatie, maar kan evt wel vermeden worden door het papiertje samen met het armbandje af te geven. Maar dat zijn inderdaad de details, hé. :wink:
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door trage rappe »

dikke proficiat aan deze organisatie =D> =D> =D>
dat kan alleen met een zeer grote club ,hier was inderdaad niets op aan te merken :-D
heerlijk WARME soep deed deugd in deze kou .
enig min-puntje = het parkoer , maar ik geloof dat het beste uit de streek is gehaald en
daar kan je als club niet veel aan veranderen .
volgend jaar terug van de partij , :bounce:

volgende zondag in mijne achtertuin (Beerse)
Laatst gewijzigd door trage rappe op ma 05 dec 2016 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
theodoorke
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 15:08
Rijdt met: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door theodoorke »

eerst en vooral een dikke proficiat aan de organisatie !!!

wanneer zijn de foto's te bewonderen...???
Gebruikersavatar
lucvandeuren
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 20:00
Rijdt met: Stevens Manic - - Granville Fuse 650b

Re: 04.12.2016 - Arendonk

Bericht door lucvandeuren »

theodoorke schreef:eerst en vooral een dikke proficiat aan de organisatie !!!

wanneer zijn de foto's te bewonderen...???
De foto's die onderweg gemaakt zijn, zijn gemaakt door onze eigen mensen die parcourscontrole deden.
Het was niet meteen de bedoeling om ze online te zetten maar om ze zelf te bewaren ter herinnering aan de toertocht. Maar toch blijkt er wel wat vraag te zijn naar die foto's en we gaan bekijken op welke manier we ze aan jullie kunnen aanbieden. Eén van de komende dagen zetten we een link op het forum.
Plaats reactie