18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
depetter
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 07 nov 2016 18:49

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door depetter »

tocht dik in orde.zijn er al fotos te vinden?
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door polarbear »

depetter schreef:tocht dik in orde.zijn er al fotos te vinden?
Alvast de kat van BV2 :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door filiep72 »

Skoon toerke, daar in sint Denijs. Naar jaarlijkse gewoonte werd één van mijn vélo's uitgeleend aan mijne kameraad. Altijd tof, zo'n toerke met een wielertoerist. Hij deed het niet slecht verdorie. Euhm, eigenlijk deed ie het zelfs indelijks goed, op mijnen specialized. Ik hield slechts eenmaal mijn hart vast. Toen, na een 10 tal km, we rond een kerkje gestuurd werden. De kasseien lagen best wel glibberig. Het voorwiel schoof onderuit, synchroon gevolgd door het achterwiel. Ik zag mijne Epic al tegen de vlakte gaan (alhoewel, dien fiets is dat door de jaren heen al een beetje gewoon). Niets daarvan. Gelijk een volleerd freestyler trokt ie den boel terug recht. Goed gedaan manneke . Ondertussen waren we ook al een deel van het elite peloton der forumbikers tegengekomen. Wel raar dat mijn madam nog rap een foto van Kovan, met zijn ene oog dicht, op mijn stuurinrichting getaped had. Precies ofdat ik ook zo'n gevaarlijk stuntwerk tijdens de één of andere afdaling zou durven uithalen. Prima rit. Prima organisatie. En euhm,... Prrrima après ook.
Gebruikersavatar
mtbsdvd'83
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 23 mei 2014 12:57
Rijdt met: FLANDERS

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door mtbsdvd'83 »

Vanwege het GANSE KRIERECROSSER TEAM een dikke 'DANK U WEL' voor jullie talrijke opkomst (1460) =D>

Een verslagje van de regionale tv is al te bekijken via deze link http://www.focus-wtv.be/sport/1400-moun ... int-denijs

Voor de foto's kan het nog een 2-tal dagen duren, eerst nog wat verwerken ...... enz. (de link volgt zeker)



VOLGENDE ORGANISATIE KRIERECROSSERS / GANZENHOF KRIERETOCHT TE AVELGEM (BEGIN JULI)
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door Fritsie »

Dit is een tocht waar ik graag naar terugkom. Een ideale wintertocht met een mix van verhard, krieren, singletracks, plattere stukken maar ook wat klimwerk,... De kers op de taart blijft natuurlijk de puist van Doornik, de Mont Saint Aubert. Wanneer zo'n tocht dan nog georganiseerd wordt door één van de grootste clubs van Zuid-West-Vlaanderen kan het niet meer stuk. Genoten van de 56 km (met de fiets thuis vertrokken en zo 84 km) in een verrassend droog decemberparcours. Enig minpuntje was de après waar Kwaremont en Petrus ontbraken, maar nu ook zo erg niet want ik moest nog terug naar huis fietsen :wink: Bedankt voor de vlekkeloze organisatie en graag tot volgend jaar, liefst met het vlot berijdbare parcours van dit jaar (maar als organisatie kun je hier niet veel aan doen). =D> =D> =D>
Tackie
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: di 30 dec 2008 21:54
Rijdt met: Trek XCaliber 8

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door Tackie »

Met 2 kompanen de 43km gedaan : prachtig parcours, ideale omstandigheden ook en zoals steeds goed georganiseerd, waarvoor dank, ik heb er van genoten.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door Rock Rider »

Na enkele jaren nog eens van de partij bij de Krierecrossers en ik heb het mij geen moment beklaagd. De benen waren niet top, in tegenstelling tot de organisatie!

Mooi parcours, goed uitgepijld, seingevers op overschot, snelle inschrijvingen, bewaakte fietsenparking,... soit alles er op en er aan. Ook het parcours was heel goed te doen en mooi! Heel gevarieerd met een paar modderstroken, verhard, onverhard, kasseien, plat, beklimmingen en natuurlijk de afdalingen.

Met de crosser was het hier en daar efkes heftig, maar overal goed te doen!

Merci en tot volgend jaar mannen!
Mysterial11
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 10 nov 2015 13:49
Rijdt met: Cube Attention SL Kiwi Black 29er

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door Mysterial11 »

Met 2 vertrokken voor de 75km en ons goed geamuseerd. Vorig jaar lag het parcours er véél vettiger bij en dit jaar was het echt ideaal. Spijtig genoeg ergens het bordje gemist voor de 5km optie van het Montagnebos. Zal voor een volgende keer zijn...

Ben wel eens benieuwd hoeveel deelnemers er waren per afstand? Hebben jullie daar een zicht op als organisatie?

Tot volgend jaar!
Laatst gewijzigd door Mysterial11 op ma 19 dec 2016 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door barrewiete »

volgen wtv 1400
gcolin
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 16:11
Rijdt met: decathlon btwin 8.2
Contacteer:

Re: 18.12.2016 - Sint-Denijs Zwevegem - Seyns Krieretocht

Bericht door gcolin »

hi
Proficiat aan de organisatoren. Het was erg cool :-). fotoverslag hier

http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2016/De ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gerard
Plaats reactie