05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Z. »

Prima voormiddag gehad in en rond Tielt-Winge.
Mooi parcours, niet te druk, toffe privestukken die het geheel kruiden. Blijf werk maken van dat laatste en ik duid deze vanaf nu als jaarlijkse zaterdagtraining aan.
Gebruikersavatar
Fret Raket
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 10:20
Rijdt met: Canyon - Look

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Fret Raket »

Heb me goed geamuseerd op de 50km. Goede afpijling en prima bevoorrading, met soep en rozijnenbrood! Die singletracks in de bossen waren een training voor de benen en het bovenlijf, met originele tekstborden.
Alles dik in orde !!
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Nazgul »

Na een aantal weken niks gedaan te hebben, deze nog maar is gereden.
Twas aangenaam rijden, niet te druk maar voor mij toch wel zwaar genoeg om terug te beginnen.
Van thuis vertrokken, was dus net na de BV en dan bij doorkomst betaald en de 40 verder aangevat.
Net voor de BV afgedraaid en zo een dikke 36 op de teller, bedankt mannen twas weer goed.

PS. geef de persoon die deze morgend in dat prive bosje aan de autosnelweg de bladeren aan het vegen was maar een grote pint extra, die heeft da dubbel en dik verdient.
Gebruikersavatar
Frankske73
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 29 nov 2015 21:16
Rijdt met: Radon ZR Race 27.5 en Rose CGF 3000

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Frankske73 »

Merci voor een toffe tocht, afwisselend parcours, schitterende herfstzichten. Pijlen dik in orde, gezellige BV (zoals gezegd, soep en rozijnenbokes). In feite heel de rit relaxte sfeer (zou dit nu echt eigen zijn aan zaterdag uitstapjes...).

=D> Voor jullie ganse ploeg en tot de volgende, morgen gaan we bij de buren van langdorp.
Gerd77
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 14 jul 2016 19:52

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Gerd77 »

Top tochtje!! Dik in orde!
Nog iemand Jay Vleugels van de Callboys gezien aan de Vlooyberghtoren. Ik passeerde rond 9u30 en die liep daar rond :-D :-D
Drinoow
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 01 sep 2007 13:23
Rijdt met: Trek Topfuel 9.9 SSL, Madone 6.9SSL, Lynksey pro 29

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door Drinoow »

Ja ik heb hem ook gezien. Vroeg me alleen af of het een lookalike was, ja dan nee... Over de tocht zelf was ik eerder matig enthousiast. Privé stukken waren leuk, maar daar buiten veel grote grindwegen gereden. Heb de indruk dat ze hier en daar toch wel kansen gemist hebben.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door spaghetti_2 »

Leuke middag gehad. De privé speelbosjes waren zeer leuk. De verbindingsstukken waren soms iets minder spectaculair, maar het blijft hier aangenaam vertoeven. De laatste 10 km doorheen het Tienbundersbos nog beloond geweest met een schitterend schouwspel van Meneer de Herfst. Heen en terug vanuit Kessel-Lo alles samen een 90 km op de teller. Een geslaagde (trainings)zaterdag dus.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door kenny.m »

Allen,

Bedankt aan de ongeveer 600 deelnemers. Wij hebben ervan genoten en we hopen jullie ook.

We proberen zowel zomer als herfst een ander parcours aan te bieden, hierdoor sparen we bepaalde bossen maar we proberen steeds wel het beste aan te bieden.

Volgend jaar overwegen we om eens een avondrit te organiseren op dit parcours... Interesse?

Alvast tot volgend jaar op zondag 27 augustus of zaterdag 4 november!

Groetjes
Kenny
streats
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 16 jul 2013 18:16

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door streats »

kenny.m schreef:Allen,

Bedankt aan de ongeveer 600 deelnemers. Wij hebben ervan genoten en we hopen jullie ook.

We proberen zowel zomer als herfst een ander parcours aan te bieden, hierdoor sparen we bepaalde bossen maar we proberen steeds wel het beste aan te bieden.

Volgend jaar overwegen we om eens een avondrit te organiseren op dit parcours... Interesse?

Alvast tot volgend jaar op zondag 27 augustus of zaterdag 4 november!

Groetjes
Kenny

ja lijkt mij een super idee!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 05.11.2016 - Tielt-Winge - 2de Hagelandse Herfsttoertoch

Bericht door spaghetti_2 »

Interesse in avondrit, zéker en vast. Lijkt me organisatorisch wel zwaar wanneer je het combineert met een dagrit datzelfde weekend. Sommige blijven plakken tot 23h en de eerste staan er al terug om 7h. Bedankt trouwens voor het werk om de tracks in de bosjes vrij te maken
Plaats reactie