05.11.2016 - Astene-Deinze - Versele-Laga Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 05.11.2016 - Astene-Deinze - Versele-Laga Classic

Bericht door EG6 »

Op de 70 km kon het deel tussen bevoorrading 1 en 2 mij het meest bekoren.
Deel 1 was gas geven, deel 2 met passage in de fruitboer zijn 'lochting' had ik niet verwacht (gezien de commentaren van vorig jaar), laatste deel met het stuk tussen de N60 en aankomst was nog even met de tong uit de bek wegens wind los op kop. Nog even aangepikt bij de mannen van "Velodrohm" in deel 2, maar de remorque na enkele kilometers moeten afpikken 8-[ .
Bepijling was, op enkele kleine momenten na, duidelijk. Bevoorrading ook dik in orde.
Tenzij er volgend jaar een veel beter alternatief in de buurt is, weer van de partij.
Gebruikersavatar
BartVanBeversluys
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 16 nov 2015 21:27
Rijdt met: Merida Big Nine XT Edition
Contacteer:

Re: 05.11.2016 - Astene-Deinze - Versele-Laga Classic

Bericht door BartVanBeversluys »

Net als vorig jaar 's middags de tocht gereden.

Parcours dit jaar iets beter dan vorig jaar (extra stukje off-road tussen start en Nazareth-bos).

Zeer zwak punt van de organisatie is de bevoorrading: zowel vorig jaar als dit jaar was er quasi niets meer in Gavere :(
Doe hier toch iets aan!! je kan wel stoefen met 1700 deelnemers, maar zorg er dan voor dat alle 1700 aan hun trekken komen, ook diegene die 's middags rijden!!
Er zijn in Gavere voldoende warenhuizen om extra aankopen te doen als je merkt dat je door je voorraad gaat geraken...
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 05.11.2016 - Astene-Deinze - Versele-Laga Classic

Bericht door marie 66 »

Bij deze mijn sfeerbeelden tijdens de tocht :-D

https://goo.gl/photos/q1DVptEPCj8iN7adA

Voor de mensen die ook nog andere fotoalbums van tochten willen bekijken waar ik aanwezig was, hier heb ik ze op datum gerangschikt.
Want via de google web-albums zelf staat alles door elkaar en is niets meer chronologisch terug te vinden :evil:

http://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling

Groetjes en nog veel fietsplezier :-D
Plaats reactie