06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
paptje
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 05 dec 2015 21:59

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door paptje »

aanwezig
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door dummy1988 »

Het is niet als aanvallende commentaar bedoeld hoor, eerder een bemerking :-D . Deze toch al enkele malen gereden, en altijd zeer tevreden van het parcours. Dus daar hoor je mij zkeer niet van klagen.
Het was me gewoon opgevallen dat de pijltjes aan de paaltjes van de bloso-route hangen, in tegengestelde richting (oud tennisterrein, jaagpad, duinen in Westende).

Hoogstwaarschijnlijk zondag ook van de partij :bounce:
leffingenoartje schreef:
dummy1988 schreef:Maandag ook het vast parcours gereden van Middelkerke, en ook veel pijltjes gespot. Allemaal in omgekeerde richting... lijkt mij wel wat problemen zoeken met eventuele tegenliggers die de bloso-route volgen (al dan niet komende zondag)? Bang van het label "ze organiseren een toertocht en volgen te veel de bloso-route"?
ze zijn wel niet allemaal in omgekeerde richting, we moeten het parcours aanpassen aan het strand en daarom is het wat in omgekeerde versie de duinen passages zijn nog niet bepijld en zullen grotendeels in de richting zijn van het vast parcours..
We moeten ook in Nieuwpoort geraken en daarom is het jaagpad in omgekeerde richting, ja commentaar krijg je altijd.
We proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen.

Graag tot zondag voor de 17 de chouffetocht TOE TONNE
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door patje2 »

spiermassa schreef:niets mis mee met bloso als het ferm in orde is zoals hier.....en deze organisatie is de bezieler van deze bloso,ze hebben hier ongelooflijk veel werk ingestoken en onderhandeling.
toertocht in kuurne op 300m van mijn deur maar ik kom naar hier ......hopelijk zijn de deelnemers beetje verspreid en nie veel filles


Sint Niklaas, Kampenhout en Moerzeke zijn alle 3 op max 30 km van bij ons en uit Londerzeel zullen we met meerdere aan de zee komen rijden gewoon om dat het hier veel leuker is om te rijden. En zoals spiermassa al zegt, het bloso parcours is de choufkes hun baby waar heel veel werk en onderhandelingen aan vooraf gegaan zijn. Maar er zit waarschijnlijk nog veel meer moois in de tour tocht dan allen het vast parcours. Trouwens het vast parcours zat in het verleden ook voor bijna 70% in de tour maar toen was het geen vast parcours. En van mij mag het er gerust voor bijna 100% insteken
Alvast tot zondag ga wel pas starten rond 9u30 voor de 55 om hopelijk geen files te hebben op de mooie tracks.
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door vani »

spiermassa schreef:niets mis mee met bloso als het ferm in orde is zoals hier.....en deze organisatie is de bezieler van deze bloso,ze hebben hier ongelooflijk veel werk ingestoken en onderhandeling.
toertocht in kuurne op 300m van mijn deur maar ik kom naar hier ......hopelijk zijn de deelnemers beetje verspreid en nie veel filles

Klopt moesten alle blosoroutes zo uitdagend en speels zijn zoals deze dan zou je gek zijn van ze niet te gebruiken vooral ook als je aan de basis ervan ligt. wij komen ook zeker met een groep af.
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door leffingenoartje »

voor 90 % procent reeds uitgepijld 1 nachtje regen zou het parcours nog beter berijdbaar maken maar nu kan je reeds overal goed fietsen.

Al vele bikers op het parcours waargenomen en iedereen was enthousiast van het vernieuwde parcours .

In Nieuwpoort hebben we ook nog een nieuw stukje gedropt maar wordt pas zondag openbaar gemaakt..

Morgen een eerste test van de chouffeleden...

De splitsingen worden pas zondagochtend geplaatst het is nog altijd de bedoeling dat er zondag gefietst wordt :wink:

Volgende tekst stond er vandaag in hln .

Inschrijven voordien kan niet staat verkeerd vermeld in onderstaande link.. #-o

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-midd ... -a2957585/" onclick="window.open(this.href);return false;

volgende up date, morgenavond TOE TONNE
rlannoy
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 dec 2015 21:25
Rijdt met: Felt Nine Seventy 29"

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door rlannoy »

aanwezig
pattap
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 mei 2010 08:07
Rijdt met: tomson

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door pattap »

Kan er tot 11 uur gestart worden voor de langste afstand? Ik kom van ver (140km) en sta niet graag om 6u op om te fietsen moet er al alle dagen vroeg uit om te gaan werken
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door leffingenoartje »

pattap schreef:Kan er tot 11 uur gestart worden voor de langste afstand? Ik kom van ver (140km) en sta niet graag om 6u op om te fietsen moet er al alle dagen vroeg uit om te gaan werken
er kan gestart worden tot 11 uur voor al de afstanden =D>
Wel niet veel later want rond 13.30 uur wordt het militair kamp afgesloten.. en dan verlies je 4 km mtb plezier.
Je kan er ruimschoots geraken als je de grote afstand doet en om 11 uur start..

TOE ZUNDAG AAN'T zeeeeeeetje
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door leffingenoartje »

gisteren met de club het parcours wat bereden , het militair kamp is precies 4,350 km lang, en we kregen nog goed nieuws voor de 32 en de 47 km we lassen nog een extra off-road stuk in.

De 17 de chouffetocht bevat nog nooit zoveel off-road als dit jaar =D>

Vanmiddag verkenning met de chouffeleden en dan kunnen we de juiste km's bekend maken...

We zijn er klaar voor TOE MORGEN !!!
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Bericht door J.E. »

Kan je een idee van de ondergrond geven? Modder?
Plaats reactie