09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Deze verleden jaar gereden zeer mooi tochtje
Parcoursbouwer kent de streek zeer goed en haalt er alles uit wat de streek te bieden heeft

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=134263" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=109084" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Ik lees op hun site 'Aanmelden voor vertrek kan van 8u00 tot 11u00, aan onze Knalt!-tent in de Valkstraat te Sint-Katelijne-Waver, alwaar het vertrekpunt voor elke route zal worden meegedeeld.' , moeten we dan eerst nog naar de start gaan zoeken ?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Den Bees schreef:Ik lees op hun site 'Aanmelden voor vertrek kan van 8u00 tot 11u00, aan onze Knalt!-tent in de Valkstraat te Sint-Katelijne-Waver, alwaar het vertrekpunt voor elke route zal worden meegedeeld.' , moeten we dan eerst nog naar de start gaan zoeken ?
Scouts zal op stafkaart zijn of zo nee Was het verleden jaar of het jaar ervoor zijden ze gewoon naast de tent het padje volgen en er stond onmiddellijk al een pijl De andere keer moest je op de baan naar rechts rijden en was je op het parcours
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

patje2 schreef:
Den Bees schreef:Ik lees op hun site 'Aanmelden voor vertrek kan van 8u00 tot 11u00, aan onze Knalt!-tent in de Valkstraat te Sint-Katelijne-Waver, alwaar het vertrekpunt voor elke route zal worden meegedeeld.' , moeten we dan eerst nog naar de start gaan zoeken ?
Scouts zal op stafkaart zijn of zo nee Was het verleden jaar of het jaar ervoor zijden ze gewoon naast de tent het padje volgen en er stond onmiddellijk al een pijl De andere keer moest je op de baan naar rechts rijden en was je op het parcours
Heb 2 jaar terug deze gereden en was idd baan naar rechts
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Volledig nieuw parcours met heel veel privé stukken sommige bolde voor geen meter heb ook enkele nieuw paadjes aangedaan die ik nog niet kende vond wel het parcours van verleden jaar mooier
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Door omstandigheden heb ik deze tocht die voor mijn deur passeert niet kunnen rijden , heeft er iemand een gps track ?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Den Bees schreef:Door omstandigheden heb ik deze tocht die voor mijn deur passeert niet kunnen rijden , heeft er iemand een gps track ?
Kan u niet helpen ik was mijn gps thuis vergeten maar onmogelijk na te rijden meer dan 50% privé
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Stokke »

patje2 schreef:Volledig nieuw parcours met heel veel privé stukken sommige bolde voor geen meter heb ook enkele nieuw paadjes aangedaan die ik nog niet kende vond wel het parcours van verleden jaar mooier
Vind het wel moedig dat ze proberen en niet 2 weken na Waarloos bijna een kopie ervan serveren =D>
Zoals verleden jaar

Tja zoals aangegeven veel Prive stukken
Op momenten dacht ik aan openbedrijven dag :-D
Ze hebben zeer veel geluk met het weer van de weken ervoor hierdoor bolde het nog een beetje

Indien wat meer regen Km baggeren op een stuk
Op sommige van die Prive stukken manmanman droomde ik van een fully
Was precies het ballet de Notenkraker :lol: :lol: :lol:


@Den Bees heb een gpx track hiervan
Maar het is onbegonnen werk om alle prive stukken eruit te halen
En uit respect voor de organisatie stuur ik deze dan ook niet door

Indien deze volgend jaar nog word gereden ?
Zal het weer bij deze een grote rol spelen voor dan al niet te starten
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Spijtig , ik heb hier nochtans een programma waarmee ik stukken uit een track kan nemen en verlegen .
Buiten de privé stukken zal ik toch zeker 90% van de Tour gereden hebben vermits het in mijn achtertuin ligt
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 09.10.2016 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Dickie »

Ging deze dan ook door de Schorre en Terhagen?
Plaats reactie