02.10.2016 - Malderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door chrisper »

rx-ke schreef:Ben ook present.
Wat is de afstand op deze kaarten ?
50KM of 60.
Alvast bedankt

onderaan de foto van de kaart staat toch dat het de 60km is?
rx-ke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 28 apr 2012 23:51
Rijdt met: SCOTT SCALE 20

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door rx-ke »

chrisper schreef:
rx-ke schreef:Ben ook present.
Wat is de afstand op deze kaarten ?
50KM of 60.
Alvast bedankt

onderaan de foto van de kaart staat toch dat het de 60km is?
aai ](*,)
Merci, teveel naar de kaart gekeken .
Gebruikersavatar
hylco
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 05 nov 2011 11:47
Rijdt met: s-works stumpjumper"specialized epic expert2014 29"

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door hylco »

ik kom ook af.thuisritje voor mij.
waar kan ik inpikken op de toer vanuit st jozef.
ik heb de kaart wel gezien,maar woon hier pas en ken de straten nog ni:-)buiten de kerk weet ik hier ni veel zijn.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door dirty »

we zullen er zijn met een grote delegatie muddevils uit Sint-Amands , see you tommorow !
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door DDT-STAS »

60km gereden, in het begin was de tocht toch wel de moeite, na de 2e bevoorrading was er niet veel meer te beleven...
ook de bepijling kon hier en daar beter.
Leuk te weten dat het voor het 'goede doel' was =D>
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door dirty »

Deze tocht heeft nog veel werk voor in de toekomst, pijlen dikwijls te laat alsook splitsingen .
Splitsingen moet je op voorhand aankondigen en bord met splitsing een 50m voor de afslag en en bevestigen met het aantal kms voor en na de splitsing !
een goede afpijling gebeurd voor de afslag bij de afslag en erna als bevestiging .

Ook gevaarlijke punten aanduiden !
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door Dr.Gonzo »

(+) bleven in de eigen streek, geen langgerekte lus om eigenlijk ergens anders te gaan bollen.
Bevoorrading
(-) splitsingen, iedereen moest stoppen aan het bord om te kijken wat erop stond :P
Pijlen kon inderdaad iets beter maar heb het ook al slechter gezien


Was geslaagd, geen regen wat een mirakel was.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door DDT-STAS »

dirty schreef:Deze tocht heeft nog veel werk voor in de toekomst, pijlen dikwijls te laat alsook splitsingen .
Splitsingen moet je op voorhand aankondigen en bord met splitsing een 50m voor de afslag en en bevestigen met het aantal kms voor en na de splitsing !
een goede afpijling gebeurd voor de afslag bij de afslag en erna als bevestiging .

Ook gevaarlijke punten aanduiden !

Was ik inderdaad vergeten...op een bepaald moment moesten we op het eind van een veldbaantje de weg op rijden...met op het eind van dit baantje een (diepe) gracht (die moeilijk zichtbaar was met de begroeiing) begot. Levengevaarlijk [-( [-(
een bordje was hier zeker op zijn plaats geweest ](*,) ](*,)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 02.10.2016 - Malderen

Bericht door patje2 »

DDT-STAS schreef:
dirty schreef:Deze tocht heeft nog veel werk voor in de toekomst, pijlen dikwijls te laat alsook splitsingen .
Splitsingen moet je op voorhand aankondigen en bord met splitsing een 50m voor de afslag en en bevestigen met het aantal kms voor en na de splitsing !
een goede afpijling gebeurd voor de afslag bij de afslag en erna als bevestiging .

Ook gevaarlijke punten aanduiden !

Was ik inderdaad vergeten...op een bepaald moment moesten we op het eind van een veldbaantje de weg op rijden...met op het eind van dit baantje een (diepe) gracht (die moeilijk zichtbaar was met de begroeiing) begot. Levengevaarlijk [-( [-(
een bordje was hier zeker op zijn plaats geweest ](*,) ](*,)
Ik kende dat gevaarlijk punt van de tocht enkele weken geleden in Londerzeel toen stond daar ook geen gevaarbordje ik was nu op men hoede
Plaats reactie