04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

DasKonzept schreef:Het vermoedelijke parcours gereden.
Naburige gemeenten aandoend en het hellend vlak vd Veldstraat op 300 meter vd start ontzien ... !? :oops:

Geprefereerde onRoad/offRoad balans in deze tocht. YEAH, Like it !! :bounce: =P~ :-D :-"
Heb rap mijn struiken nog afgedaan langs het parcours in Tielrode, betere passage.
Hier al een paar man zien passeren.

Dacht eerst nog de takken niet op te ruimen als technische passage, maar toch maar alles opgeruimd.
Tot morgen!
Gebruikersavatar
cool4blade
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 21:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door cool4blade »

Leuk ritje, ondanks de voorspellingen toch als verzopen kieken toegekomen.
Denk dat Rudyco ook zal mogen dweilen vanavond :oops:
StefT
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 04 mei 2011 19:21
Rijdt met: Granville Pulse

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door StefT »

dju, heb deze helaas gemist. Enige kans dat de pijlen er morgen nog hangen?
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Toch niet meer aan mijn deur ;)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

On topic, hier dus ook vertrekken langs een stuk van het parcours naar de start. Alles lag netjes droog, maar buien waren in het verschiet. Mooi kunnen doorbollen tot in Tielrode even de eerste druppels vielen, maar dat stopte al vlug, niet de moeite om regenvestje aan te doen. Erna even vriendin en kindje goeiedag gaan zeggen, een peuter kan toch met zo weinig tevreden zijn. Zo verder langs de flanken van de N41 richting Driegoten en naar de ravi. Nog droog langs het Mirabrug parcours, maar bij het passeren van de visvijver in Hamme, begon het even te stortregenen. Na het vestje even te hebben aangedaan, in het wiel gekropen van een passant langs de dijk richting Waasmunster die na de eendjesberg in W. voor de kortere afstanden. De leukere stukken kon ik nog net afwerken voor een tweede bui in de nek te krijgen. Langs de Holleweg en de smalle paadjes door de woonwijken richting Sombeke, maar eerst nog even onderuit gaan op het brugje langs de Waasmunsterste maisvelden.
Vlotjes uitgereden, rustig uittrappen naar huis, en nog fut genoeg voor s middags toertje te gaan joggen.
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door Cokeman »

Gisteren ook dit thuisritje afgewerkt. Voldoende bevoorrading. Parcours gekend. Eén serieuze plensbui over ons gekregen. Veel betere afspuitstand... enkel nog een paar palletten om het af te maken. Niet zoveel volk tegengekomen op de langste afstand.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door TaurineR »

Ik vond het een leuk parcours, met enkele nieuwe stukken, enfin stukken die ik niet kende.
Ook de afpijling was heel goed.
Natuurlijk spijtig van het mindere weer, met op laatst de regenbui.
Toch een ritje om nog eens na te rijden op gps, ik heb geen prive stukken gezien, dus..
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

TaurineR schreef:Ik vond het een leuk parcours, met enkele nieuwe stukken, enfin stukken die ik niet kende.
Ook de afpijling was heel goed.
Natuurlijk spijtig van het mindere weer, met op laatst de regenbui.
Toch een ritje om nog eens na te rijden op gps, ik heb geen prive stukken gezien, dus..
Mwa, dat stukje in het begin wil ik toch wel eens horen van Dirk, net voor je naar Hamme rijdt, tussen de twee stukken asfalt op de dijk in.
dirk Thompson
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 30 okt 2011 16:08
Rijdt met: Thompson Curve

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door dirk Thompson »

BerggeitCasualFietser schreef:
TaurineR schreef:Ik vond het een leuk parcours, met enkele nieuwe stukken, enfin stukken die ik niet kende.
Ook de afpijling was heel goed.
Natuurlijk spijtig van het mindere weer, met op laatst de regenbui.
Toch een ritje om nog eens na te rijden op gps, ik heb geen prive stukken gezien, dus..
Mwa, dat stukje in het begin wil ik toch wel eens horen van Dirk, net voor je naar Hamme rijdt, tussen de twee stukken asfalt op de dijk in.
Dat stuk is onteigend voor het creeëren van een overstromingsgebied zoals de vroegere Potpolder in Kruibeke.
De werf Drijgoten is reeds gestart.
Nog enkele jaren en de werfzone zal zich uitstrekken tot Moerzeke Kastel.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 04.09.2016 - Sombeke - Waasmunster

Bericht door BerggeitCasualFietser »

dirk Thompson schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:
TaurineR schreef:Ik vond het een leuk parcours, met enkele nieuwe stukken, enfin stukken die ik niet kende.
Ook de afpijling was heel goed.
Natuurlijk spijtig van het mindere weer, met op laatst de regenbui.
Toch een ritje om nog eens na te rijden op gps, ik heb geen prive stukken gezien, dus..
Mwa, dat stukje in het begin wil ik toch wel eens horen van Dirk, net voor je naar Hamme rijdt, tussen de twee stukken asfalt op de dijk in.
Dat stuk is onteigend voor het creeëren van een overstromingsgebied zoals de vroegere Potpolder in Kruibeke.
De werf Drijgoten is reeds gestart.
Nog enkele jaren en de werfzone zal zich uitstrekken tot Moerzeke Kastel.
Het stuk waar ik het over had is dichtbij de start, he. Je rijdt vanaf de start richting de dijk, trapjes op en naar links, stukje offroad, omhoog rijden, terug op stuk asfalt dijk, en aan een splitising (links Hamme, rechts Waasmunster) rij je eigenlijk rechtdoor het bosje in dat ik bedoel.
Plaats reactie