11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: 11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Bericht door jupke »

Al die singletracks rond Mierde zijn toch fantastisch he!
Goed geamuseerd vandaag, ook al heb ik in de laatste km mijn ketting nog over getrapt, beter daar dan halfweg zeker? Al een geluk nog kunnen repareren ter plekke zodat we de trip naar Vosselaar nog konden aanvatten, weer 90 leuke kms bij op de teller.
first
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 22:55
Rijdt met: Scott Spark 29 - Scott E spark 27.5+
Contacteer:

Re: 11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Bericht door first »

Idd.mooi uitgezette toer al wat er in Hoge Mierde uit te halen viel is ook gebeurd en ook goed afgepijld heel wat beter dan gisteren in Mol. Zeer tevreden en hoop op ieder jaar zo'n droog weer. =D>
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Bericht door Michelleke »

NetWave schreef: In de loop der jaren heb ik toch al enkele mooie foto's aan 'de grenspaal verzameld. Da's altijd een leuk aandenken. Maar dit jaar was er blijkbaar geen fotograaf? Michelleke?
Onze (club)dag was al geslaagd, maar de mijne is nu dubbel geslaagd! :-D Zowel op dit .be-forum alsook op het .nl-forum al direct een berichtje dat men mij gemist heeft. (o)

Al een jaar of 8-9 neem ik foto's bij onze VTT (de laatste 4-5 jaar aan de grenspaal) en hoewel er jaarlijks nog enkele honderden worden opgevraagd, stelde ik mezelf wel de vraag of ze voor de deelnemers nog steeds een meerwaarde betekenen. Inmiddels zijn er al heelwat organisaties die gratis foto's aanbieden. Daarom leek het ons leuk om dit jaar een kort filmpje van hooguit enkele minuten (zeker niet langer) te maken, welk wij volgend jaar op onze site en Facebook kunnen plaatsen om onze VTT voor te stellen. Daar heb ik me dus mee bezig gehouden, en na nog heelwat monteerwerk hoop ik het resultaat in de loop van de week af te hebben. (ik zal hier nog wel berichtje plaatsen).
Maar toch m'n excuses voor de teleurstelling dat er dit jaar geen foto's zijn :oops:

NetWave schreef:Waarom aan de tweede bevoorrading ook niets voorzien om te eten? Oké, ze kwam vrij snel na de eerste, maar toch.
Klopt. Maar omdat deze inderdaad vrij kort achter de andere komt (heeft ook vooral een praktische oorzaak) dachten wij dat vooral drank hier nuttig zou zijn. Tenslotte bieden wij deze 2de drankpost ook zonder een verhoging van de deelnameprijs aan. Er zijn TT's waar 1 euro meer gevraagd wordt (Fietspromo) en waar men op zulke afstanden maar 1 bevoorrading aanbiedt.
Maar zoals onze voorzitter Jef al schreef, we herbekijken nog of we deze langste afstand volgend nog wat kunnen verlengen.


Maar aan alle deelnemers: heel erg bedankt en vooral ook voor alle positieve commentaren tot heden!

Volgende week naar Tielen! :-D
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Bericht door Michelleke »

Zoals beloofd... het filmke!

=> http://www.power-bikers.com/vtt/filmVTT.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb erg gesnoeid in het beeldmateriaal, want wilde het filmke eigenlijk maar 3 a 4 minuten maken... Het zijn er 7 geworden. Hopelijk vinden jullie hem niet te lang :oops:
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: 11.09.2016 – Weelde – 14e Noordergrensrit

Bericht door jupke »

Ik heb ook nog even tijd genomen mijn GoPro beelden samen te zetten, misschien heeft iemand er iets aan. :)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie