28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Hallo,

Wij zijn klaar om jullie te ontvangen. Netjes afgepijld, bruggen gebouwd, gesnoeid, en zoveel meer.

Rest ons nog de last minute zaken zoals het openen van de privé bossen, wat pas morgenvroeg zal gebeuren.

Allen welkom morgen!

Ps; voorlopig nog geen onweer geweest in Tielt-Winge.

Groetjes
Kenny
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Vanuit het mooie Breda zullen er twee rijders komen, Eric Bogers, het kanon van Breda :bounce: (o) die ongetwijfeld bij één van de snelste tijd op de 65 gaat doen op strava en El Toro die het op zijn oranje fiets het iets rustiger aan doet :^o :-k :-" .
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Nazgul »

El Toro Cycling Club HB schreef:Vanuit het mooie Breda zullen er twee rijders komen, Eric Bogers, het kanon van Breda :bounce: (o) die ongetwijfeld bij één van de snelste tijd op de 65 gaat doen op strava en El Toro die het op zijn oranje fiets het iets rustiger aan doet :^o :-k :-" .
voor alle duidelijkheid, het is GEEN wedstrijd, het is een toertocht waar iedereen probeert te genieten, dus ook trage rijders. Hopelijk houdt jouw kanon hier rekening mee :wink:
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Nazgul schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:Vanuit het mooie Breda zullen er twee rijders komen, Eric Bogers, het kanon van Breda :bounce: (o) die ongetwijfeld bij één van de snelste tijd op de 65 gaat doen op strava en El Toro die het op zijn oranje fiets het iets rustiger aan doet :^o :-k :-" .
voor alle duidelijkheid, het is GEEN wedstrijd, het is een toertocht waar iedereen probeert te genieten, dus ook trage rijders. Hopelijk houdt jouw kanon hier rekening mee :wink:
No offence hè,

Tjonge, jonge, jonge, er is hier iemand met lange tenen en zeker geen gevoel voor humor [-X [-( :-k :-({|=
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Nazgul »

El Toro Cycling Club HB schreef:
Nazgul schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:Vanuit het mooie Breda zullen er twee rijders komen, Eric Bogers, het kanon van Breda :bounce: (o) die ongetwijfeld bij één van de snelste tijd op de 65 gaat doen op strava en El Toro die het op zijn oranje fiets het iets rustiger aan doet :^o :-k :-" .
voor alle duidelijkheid, het is GEEN wedstrijd, het is een toertocht waar iedereen probeert te genieten, dus ook trage rijders. Hopelijk houdt jouw kanon hier rekening mee :wink:
No offence hè,

Tjonge, jonge, jonge, er is hier iemand met lange tenen en zeker geen gevoel voor humor [-X [-( :-k :-({|=
de wink ni gezien :-p , ik heb daar geen probleem mee, maar er rijden ook kinderen mee
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Strijkijzer »

De 65km gedaan en het was een topritje met een prima organisatie !!!.
De vele extra mooie privéstukken waren de kers op de taart !
Tot de volgende keer.
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door ivovlo »

kortweg schitterend.
De rijstpap op de eerste bevoorrading (voor de 65km): 3 sterren in de michelin.
Kennyvdj
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 20:23

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Kennyvdj »

Perfecte organisatie! Voor de 65km gekozen. Vriendelijke mensen tijdens inschrijving en bevoorradingen. Prachtig parcours, duidelijke bepijling tijdens tocht (zelfs vanaf autostrade om startplaats te vinden) en zelfs met hier en daar witte lijnen om zeker niet te vergissen. Foto's tijdens de tocht.Eerste maal dat ik deze reed en absolute aanrader! Ik kom zeker terug!
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Trekkie 800 »

Net thuis van de 65. Prima tochtje. Was precies niet in form maar heb me toch goe geamuseerd. Idd goeie rijstpap. Maar die modderstroken.... man man man. :-) Grtz
Laatst gewijzigd door Trekkie 800 op zo 28 aug 2016 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Bunga
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:56
Rijdt met: Lapierre X-Control 210

Re: 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Bericht door Bunga »

Een dikke pluim voor het werk dat jullie er in gestoken hebben. Dat bos voor de 2e bv met rijstpap was super. De bepijling was op sommige momenten wel miniem maar met de regel geen-pijl-rechtdoor ging het wel goed. Ook tof dat er nog een extra drank stop voorzien was op de 105, die had ik nodig :)

Ik had wel iets meer technisch werk in de streek verwacht met wat meer hoogte meters maar ik vermoed dat dat wat moeilijk was met toestemmingen.

Ik hoop in ieder geval dat de mede bikers zich gedragen hebben zodat de eigenaars van die bossen er geen last van ondervonden hebben.
Plaats reactie