Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

28.08.2016 - Tielt-Winge - Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Geoffe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Te veel volgens de trouwboek
Altijd fijne tocht met een goede organisatie en leuke privéstukjes.
Tot zondag :bounce:

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

onvoorstelbaar steeds hoe leuk deze tocht is !

ZoeNK present !!!

Il Grasso Mountainbiker

Ik ben voornemens om de 105 km te gaan rijden. Ik kom samen met iemand anders die de 50 km rijdt. We willen als het kan een stuk samen rijden. Hoe ver lopen deze routes gelijk en/of delen deze routes dezelfde pauzeplaatsen?

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740
Hallo,

Dan zal je waarschijnlijk niet lang kunnen samenzijn.

De 105 km spitst reeds op ongeveer 8 km af. Enkel de 3de bevoorrading van de 105 km is gedeeld met de 50 km.

Groetjes
Kenny

smekke23 Mountainbiker

Mag er gestart worden voor 7.30 want wil de 105 doen en ze geven zo warm.

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Beste,

Deze vraag hadden gisteren reeds verwacht, maar is voor ons organisatorisch moelijk haalbaar om de inschrijvingen veel vroeger klaar te hebben.

Alleszins kan je om 7u30 zeker starten, mogelijk ook iets vroeger (15-30 minuten), aangezien we gaan proberen zo vroeg mogelijk klaar te zijn met onze voorbereiding.

Vroeger als 7u gaat ons echter niet lukken.

Mvg
Kenny

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Allen,

We gaan proberen om minstens 1 inschrijvingstafel te openen rond 7u, dit zodanig dat jullie de meeste hitte kunnen voor zijn.

Let wel, dit is enkel voor de marathon afstanden. De korte afstanden blijft pas vanaf 7u30, omwille van de uren van onze bevoorradingsposten.

Groetjes en tot zondag,
Kenny

Bunga Mountainbiker

Mijn bike: Lapierre X-Control 210

super, dan doe ik de 105 :)

konaworld Mountainbiker

Mijn bike: Look 986 E-Post
Geweldig, ik had net de intentie om ook de vraag te stellen om vroeger te starten en ik lees al direct dat er al een oplossing gevonden is. Super, ik start dan ook om 07.00u voor de 105km!

Tot dan!

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Allen,

Ondertussen lopen de voorbereidende werkzaamheden op zijn einde:
- het meeste snoeiwerk is achter de rug.
- enkele grote plassen die er nog stonden zijn uitgestoken, zodanig dat deze nog de kans krijgen om netjes op te drogen.
- een tijdelijk brug is voorbereid en ligt klaar om zaterdagavond te plaatsen.

Op basis van onze laatste verkenning ligt het parcours er droog bij, en als het zo blijft zal het op bepaalde stroken zelfs stoffig worden.

Vanaf morgen gaan onze teams op pad om het volledige parcours af te pijlen in twee dagen. iets wat we met veel plezier voor jullie doen.

We proberen ook nog te bekijken waar we best nog een extra drankpost inlassen voor de 105 km, waarschijnlijk ergens tussen 85 en 95 km.

Groetjes & tot zondag,
Kenny

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten