07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door mongske »

Ik ben nergens tegenaan gestoten bij het uitpijlen, maar ik bol nog met een 26" ](*,)

De eerste fotos van Emile Vogeleer zijn te vinden onder : http://www.emiled.jalbum.net/" onclick="window.open(this.href);return false; waarvoor dank Emile, er volgen er nog een pak van Celina de komende dagen.

Aan alle 445bikers vrijdag en 825 zondag bedankt voor jullie komst en jullie bemoedigende woorden om verder te doen.
Als de hoeve opgeruimd raakt en alle pijltjes weer in de dozen zullen we er eens over nadenken en alvast ook onze 50 vrijwillige medewerkers weer eens stevig bedanken.
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door mongske »

Hier de rest van onze foto's; met heel hartelijke dank aan Selina Robertson:

https://www.flickr.com/photos/142796926 ... 2211148935" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door StrammerMax »

De twintigste editie van de Hoebelbike krijgt van mij een tien op tien voor organisatie, parcours, bikewash, de attenties van de sponsors, de leuke après op de binnenkoer van de Baljuwhoeve, de lekkere pensen en de vriendelijkheid van de medewerkers. Ik heb me zeer goed geamuseerd. Een verslag over deze toertocht kan je hier lezen!

Afbeelding
Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site www.mtbwijzer.be * ???
Plaats reactie