16/05/05 Bikschote

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Wie komt er af?

Peiling eindigde op za 21 mei 2005 16:47

Ja
10
53%
nee
9
47%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Vanmorgen de rit gereden en ben akkoord met bovenvermelde uitlatingen al vond ik het eerste stuk aan het miltair domein toch behoorlijk modderig, maar een 'echte biker' kan daar tegen :-D


http://users.telenet.be/superiabike
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Voor deze streek was de toch zeker OK. Wat veel asfalt, vooral in het begin, maar dat kan hier in het Diksmuidse niet anders. Door het droge wegdek lag mijn gemiddelde weer wat boven de 20, wat ook al meer dan een maand geleden was. :oops: (22,6)

Gelukkig is alles hier plat. Na 20km was ik al een remblok van mijn achterrem kwijt en mijn voorrem begon ook al zijn tanden te tonen. Een paar keer de voetrem moeten hanteren. #-o

Bevoorrading eenvoudig, maar voldoende, bepijling zeer goed, bikewash niet gebruikt en douche was koud (weet nu ook hoe een ijsbeer zich voelt). Normaal gezien, zien ze me volgend jaar terug.
doomuitdeneuze
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 feb 2005 23:35
Rijdt met: Thompson

Bericht door doomuitdeneuze »

easyrider schreef:word ongetwijfeld een prachtige tocht IK ZOU ZEGGEN ALLEN DAAR GEEN EN NIET TWIJFELEN!!!
mannekes aub e zeg allen daar Heen ben ant zagen zeker ma.............. ke gen moeite mee slang ma tmoe juste ziné
Gebruikersavatar
nonkie
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 13 mei 2004 16:45
Rijdt met: flanders

Bericht door nonkie »

ik kan er weinig aan toe voegen alles wat hierboven staat is juist.
wat de douche betreft ik heb een warme douche gehad.maar ik stond wel alleen.al dat warme water voor mij alleen :bounce: :bounce: .

bikschote het was tof dus tot volgend jaar =D>
Gebruikersavatar
vermeulen
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: di 17 mei 2005 20:17
Rijdt met: Granville - Evo

Bericht door vermeulen »

Meegereden in Bikschote, parcours was echt om te wenen , veel asfalt en waar er een stuk offroad was , hadden de lokale boeren niets beter gevonden dan de putten te vullen met steenbrokken. Dit doet niets af aan de organisatie die goed werk leverde en uit deze platte omgeving valt niet veel meer te halen. Fiets toch liever in de streek van Ieper en de Vlaamse ardennen.
Gebruikersavatar
BeeVee
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: do 30 dec 2004 22:12
Rijdt met: Radon ZR-2

Bericht door BeeVee »

Iedere streek zijn charme en voor Bikschote en omgeving was het parcours navenant! Vooral het stuk voor en in het bos van Houthulst is en blijft een prachtig stukje off-road. =D>
Proficiat met de organisatie: goede bepijling, een (voldoende) goede bevoorrading.
Statistics: 57,67 km en average van 22,66.
PS: Het laatste stukske off-road is wel een smerige streek van de organisatoren! #-o Nen mens heeft de Kerk in 't vizier en dan sturen ze u terug weg van de Kerk!
Gebruikersavatar
stevens racing
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 15 nov 2004 21:07
Rijdt met: Fuji slm 1.0 /Prorace Talos

Bericht door stevens racing »

heb ook meegereden 8) kvond het niet echt om naar huis te schrijven :cry:
stats:56.48km avs:29.0
Plaats reactie