09.07.2016 - Avelgem - Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
ben505
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 13 jul 2010 11:54
Rijdt met: ridley
Contacteer:

Re: 09.07.2016 - Avelgem - Krieretocht

Bericht door ben505 »

bedankt aan de organisatie voor deze leuke tocht =D>
hier nog een filmke van zondag
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 09.07.2016 - Avelgem - Krieretocht

Bericht door Motorbiker »

In Avelgem waren alle wattages aanwezig, waardoor de groepstart er eigenlijk geen is. Ik koos geheel vrijwillig voor de trage groep. 7 man, een leuk aantal, ware het niet dat Sxxxxxxxa enkel zijn Massa meegebracht heeft, en voortdurend de rol lost. Michel Veeltegoedvoordezewereld beslist bij hem te blijven. En toen we onbewust even niet remden waren we ze kwijt.

Krieren en kerkwegels, lang geleden dat ik nog zo gelovig was.
Edoch, de zon scheen, de panorama’s kenden geen schaamte, en we grapten wat af.
Hanzi werd opgeraapt, en het moet toeval zijn, enkele km verder stond een schoone bikester in nood. Hanzi hield ze vast en wij repareerden de velo van haar zoon. Pas op, we stoppen ook voor mannen in nood maar enkel tijdens de werkuren.

In ieder geval, een aangename zomertocht met alles wat de streek te bieden heeft.

De Krierecrossers kunnen een stukske biken. Wat betreft het organiseren van een tocht, ze hebben métier. Deze organisatie was gewoon bij de beste die ik in 14 jaar mountainbiken mocht ervaren.

Het blijft alleen een raadsel hoe die allemaal een knappe vrouw of vriendin hebben.
Plaats reactie