Zele 16/05 pius pinksterrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

ik kom

ik kom
10
67%
ik kom niet
5
33%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

Zele

Bericht door DjJoe »

@gunter
kom en laat U verrassen, mischien dat plat dan toch niet zo saai is...Waasmunster is een favoriete plek voor mtb-ers en Belsele heeft toffe mtb-paadjes....de tt's van de Zeelse clubs (xtreme bikers 31/10/2005(nachttocht) en Het Zonhoekje) zijn wreed wijs en de tt van Grembergen is er ook enen om in Uwen agenda te zetten als je Dendermonde wil leren kennen...en dan zul je zelf zeggen dat plat zeker niet saai is...
zoals bij de meeste tt's is het weer een zeer doorslaggevende factor om een tt te rijden...regen en wind kunnen van een tt een hel maken..ook als het plat is....zeker in waasmunster... :bounce:
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Re: Zele

Bericht door Gunter »

leitz_2 schreef: zoals bij de meeste tt's is het weer een zeer doorslaggevende factor om een tt te rijden...regen en wind kunnen van een tt een hel maken..ook als het plat is....zeker in waasmunster... :bounce:
dus hiervan mag ik concluderen dat het een serieuze modderpoel kan worden??

van waasmunster heb ik ook al goeie commentaar gehoord dus ik denk eraan om die tocht eens te doen; vroeg beginnen, douchen en eten en dan 's middags gaan werken in Dendermonde

PS: ik woon in Deinze en daar is plat nogal redelijk saai (maar gelukkig zijn de vlaamse ardennen niet te ver)
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

Zele

Bericht door DjJoe »

Nog drie keer slapen !!!
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

@leitz
Is da gemakkelijk te vinden of aangegeven vanaf de grote baan komende van dendermonde.
k ga der een goe traininske van maken (toch bijna zeker) en met den bike naar zele komen.
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

Thys schreef:@leitz
Is da gemakkelijk te vinden of aangegeven vanaf de grote baan komende van dendermonde.
k ga der een goe traininske van maken (toch bijna zeker) en met den bike naar zele komen.
als ik op www.mappy.be kijk dan ligt het op een scheet van de grote baan tssen E17 afrit en Dendermonde en recht in het centrum van Zele dus wshl wel gemakkelijk te vinden; hopelijk ook parkeerplaats

i'll be there
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

makkelijk te vinden

Bericht door DjJoe »

@ Thys

Als je van dendermonde komt is het 'vanaf het 2e rond punt' altijd rechtdoor richting centrum en dan neem je de 2e links....daar is direkt na de bocht rechts het Pius X maar dat zul je dan wel zeker zien....
Voor wie uit de richting Lokeren (E17) komt en Zele niet zo goed kent...mischien rijdt je ook best rechtdoor tot aan het rond punt richting Dendermonde en daar neem je ook richting Centrum...dan passeer je automatisch de zandberg (voorbij de eerste links) waar links van de baan (dus niet het plein zelf) parkeergelegenheid is...het is dan niet ver meer voor je linksaf moet .
@Thys part two...je kunt ook tot bij mij thuis komen...wij vertrekken om 9u15 ......je fiets dan gewoon richting Lokeren.. voor je de brug oprijdt sla je rechts af (Rinkhout) en volg de baan tot voorbij de spoorwegovergang...bochtje links..bochtje rechts en op het kruispunt dat volgt daar woon ik...nr 158...mischien tot maandag
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

@leitz
K ga niet naar u thuis komen...
Ik heb zelf al afgesproken om samen te komen in Dendermonde en dan wordt het moeilijk om nog eens ergens op tijd te geraken.
Als alles goed gaat (geen laatkomers) 9u in dendermonde 9.15 a 9.30 in Zele.

Mms treffen we elkaar daar... en ander de afterbike zekers :wink:
GRATIS LEFFE BIJ AANKOMST
:wink:
Gebruikersavatar
gamutter
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: za 15 jan 2005 22:46
Rijdt met: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Contacteer:

Bericht door gamutter »

van '70-'76 heb ik in Pius X-college gezeten.
Na bijna 30 jaar kom ik terug, niet voor een tweede zit maar ...
om de ziel uit mijn lijf te rijden.
:-)
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

Zele

Bericht door DjJoe »

@Thys
Of je nu wil of niet mijn huis zal je passeren...de tocht komt hier voorbij...hij is al uitgepijld sinds zaterdag...
tot Pius
Ik zal mijn camionette goed in het zicht zetten

ps wij vertrekken nu toch vroeger...8u30
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

Hoe ligt het parcours erbij? Modderbandjes nodig, of zijn racing ralphkes voldoende?
Plaats reactie