22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NetWave
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 08 mei 2009 22:03
Rijdt met: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door NetWave »

Zitten er privéstukken in de 70? Kan iemand me een GPX bezorgen? Zondag ben ik dus totaal verkeerd gereden, maar ik zou deze wel eens volledig willen rijden op een ander keertje...
Jonetteke
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 21 aug 2014 18:39
Rijdt met: Rocky Mountain

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door Jonetteke »

's morgens vol goede moed opgestaan met het idee dat de regen wel zou meevallen, en de aanwezigen hebben geweten dat dat klopte!
Zalige tocht, heel mooi omgeving, perfecte combinatie tussen iets of wat technische stukken en gewone zandpaden.
Wij hebben niets gemerkt van verkeerde pijlen... (om 9u vertrokken)
Altijd dikke fun om in Aarschot / Langdorp te mogen biken.
Benieuwd naar de foto's (wat ik altijd fijn vind als dat aangeboden wordt, dus mijn dank)
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door Kulgan »

Geen regen??? ik ben om 9:30 vertrokken voor de 70 en heb toch redelijk wat regen gezien. Wel wat 'tijd verloren' met een ketting in twee, loskomend zadel en een collegabiker geholpen met lekke band en zonder pomp...
Wel supertoertje!!! Aan een bevoorrading wel iemand horen 'klagen' dat het teveel draaien en keren in de bos was :-) Hoe smaken kunnen verschillen
berre2220
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 16:55
Rijdt met: cannondale cube

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door berre2220 »

toertochten was super tot volgt jaar 2017 :-D
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door Speedy G. »

beaver82 schreef:Ik ken 3 volwassenen en 2 6-jarigen die zich goed geamuseerd hebben hier. Wij komen zeker terug
Wij hebben ons inderdaad zeer goed geamuseerd en die 2 koters ook.
Gelijk dat die 2 rijden, weet ik nu al dat wij de komende jaren nog zwaar gaan afzien

Het parcours was simpelweg subliem en dit zelfs op de 20km. We haalden echter wel maar ongeveer 180hm.
De laatste kilometers op de dijk de zoon nog eens zeer stevig laten doortrekken en papa zag dat het goed was. :)
Moe maar voldaan zijn we binnen gelopen en vermoedelijk gaan we volgend jaar opnieuw van de partij zijn.

Nogmaals sorry aan iedereen die door ons toedoen niet kon doortrekken en/of moest afstappen op bepaalde hellingen zoals bij de fotograaf. Halverwege zijn we daar effe moeten stoppen. De zoon reed uiteindelijk wel volledig naar boven. De papa geraakte niet meer op gang en moest het resterende stukje te voet doen.
Gebruikersavatar
DonManolo
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 27 apr 2015 14:18
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon, Specialized Stumpjumper Comp Carbon

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door DonManolo »

Ik zie dat de foto's online staan op jullie website, alleen slaag ik er niet in om de foto's waar ik op staat te downloaden?
ThomasRutten
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 nov 2014 14:34

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door ThomasRutten »

DonManolo schreef:Ik zie dat de foto's online staan op jullie website, alleen slaag ik er niet in om de foto's waar ik op staat te downloaden?
Foto's kan je downloaden op onze Facebook pagina in de beste kwaliteit. De foto's zijn zwaar verkleind op de website.
Je zal ze hier niet kunnen downloaden.

Facebook: https://www.facebook.com/goorbikers
Plaats reactie